۵ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۵۳

فرماندار بجنورد:

دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

بجنورد- فرماندار بجنورد گفت: دهه فجر بهترین ایام برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر باقرپور صبح چهار شنبه در شورای اداری شهرستان بجنورد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر مدیریت صحیح و همراهی مردم در خصوص صرفه جویی گاز تاکید کرد و اظهار داشت: افت فشار گاز در برخی از نقاط کشور ضرورت صرفه‌جویی در سایر نقاط کشور را افزایش داده است.

فرماندار بجنورد با اشاره به اقدامات اخیر پارلمان اروپا گفت: اقدام نمایندگان پارلمان اروپا در راستای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شکست برنامه‌های دشمنان در کشور است و شدیداً آن را محکوم می‌کنیم.

وی دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

باقرپور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید در مقابل دشمنان نظام مسلح به سلاح تبلیغ شویم و نسل جدید را با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام آشنا نماییم‌.

فرماندار بجنورد بر استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود در شهرستان در جهت اجرای باشکوه ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه نسبت به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اقدام نمایند.

کد خبر 5691594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha