۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳

رئیس دامپزشکی بندرگز:

۱۹ فروشگاه فرآورده‌های خام دامی در بندرگز به دادگاه معرفی شدند

۱۹ فروشگاه فرآورده‌های خام دامی در بندرگز به دادگاه معرفی شدند

بندرگز- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بندرگز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹ مرکز متخلف توزیع فرآورده های خام در بندرگز به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق رحیمی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰۰ موارد بازدید از مراکز عرضه فراورد های خام دامی در بندرگز انجام شد که در همین راستا ۱۹ مورد به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

رئیس شبکه دامپزشکی بندرگز افزود: از شهروندان انتظار داریم گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به دامپزشکی اطلاع دهند.

وی گفت: رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی برای همه متصدیان الزامی است و در غیر این صورت چنانچه تخلفات آنها تهدید علیه سلامت جامعه باشد از طریق مراجع قضائی با آنها برخورد خواهد شد.

رحیمی افزود: در روزهای اخیر یک واحد عرضه گوشت مرغ به علت تخلفات مکرر بهداشتی و تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه و نقض حقوق شهروندی با درخواست این اداره و دستور صریح دادستان بندرگز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی گفت: در واحد مذکور، گوشت قطعه بندی شده طیور به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی وجود داشت که پس از بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت این اداره و تنظیم صورتجلسه با حکم دادستان این مکان پلمب شد.

کد خبر 5692399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha