۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۳

رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد:

تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود

تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود

یاسوج_ رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد گفت: تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصیب حیدری در اردوی جهادی افزود: در راستای ایجاد اشتغال افراد بیکار نیز با پرداخت تسهیلات اشتغال و طرح اشتغال خانگی از ۱۰ میلیون تومان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان جهت طرح‌های انرژی خورشیدی، دامداری و زنبور داری، گیاهان دارویی و سایر مشاغل از اهالی روستا چه افراد زیر چتر حمایتی چه افرادی که در چرخه حمایت نیستد، توان اقدام داریم.

حیدری در خصوص احداث مسکن اظهار کرد: خانوارهای دو نفر به بالا که بتوانند پروانه ساخت مسکن تهیه کنند هم می‌توانند از تسهیلات و بلاعوض این نهاد مشروط به دریافت وام بنیاد مسکن بهرمند شوند.

وی ابراز داشت: همچنین منازل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد که شرایط و قابلیت تعمیر را داشته باشند، در صورت همکاری آنان تعمیر خواهند شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بویراحمد در بحث لوازم خانگی روستای بازدید شده اردوی جهادی یاد آور شد: افراد تحت حمایتی که از سه سال گذشته لوازم خانگی دریافت نکرده‌اند، امروز شناسایی و برای آنان یک قلم لوازم ضروری در سامانه با الویت اول ثبت وان شاء الله در اولین مرحله اختصاص کالا بهرمند می‌شوند.

کد خبر 5692470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha