۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸

توزیع بسته‌های معیشتی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم

توزیع بسته‌های معیشتی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم

همدان-معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توسط اوقاف و امور خیریه همدان در قالب طرح قرار دوازدهم خبر داد.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان در حال برگزاری است.

وی از توزیع مرحله یازدهم رزمایش قرار دوازدهم معطر به نام امام زمان (عج) در قالب طرح سفره کرامت امیرالمومنین و به همت خیرین و با خیراندیش با عنوان مهدی یاوران در استان همدان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با دوازدهم بهمن در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی توسط آستان مقدس شاهزاده محمد و علی نهاوند در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: هزینه هر کدام از این بسته‌ها ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

وی همچنین از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد و افزود: برای هر کدام از این بسته‌ها ۶۵۰ هزار تومان هزینه شده است.

حسینی یادآور شد: توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی هر کدام به مبلغ ۵۵۰ هزار تومان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از محل موقوفات سیف الدوله را از دیگر بسته‌های توزیعی در ایام دهه فجر در قالب طرح قرار دوازدهم است.

وی همچنین تهیه جهیزیه برای سه زوج نیازمند هر کدام به مبلغ ۵۵ میلیون تومان و جمعاً ۱۶۵ میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه همدان در ایام دهه فجر عنوان کرد و گفت: تعداد دو سیسمونی برای نوزاد نیز هر کدام به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و جمعاً ۳۰ تومان به دو خانواده نیازمند اهدا شد.

کد خبر 5699153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha