۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

انقلاب عزت از دست رفته مردم را به آن ها بازگرداند

انقلاب عزت از دست رفته مردم را به آن ها بازگرداند

گرگان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: انقلاب اسلامی آن عزتی را که خداوند برای مؤمنان مقرر فرموده و طاغوت از ما گرفته بود را بازگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید علیرضا ادیانی عصر پنج شنبه در جمع کارکنان انتظامی استان گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره در داخل و خارج از ایران شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه‌های استوار پیشینه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت.

وی ادامه داد: امام بزرگترین نعمت برای ملت بود که ما را از بردگی و خواری و ظلالت نجات دهد و ما را از یک دوره سیاه به یک دوره نورانی کشاند.

ادیانی با بیان این‌که مهم‌ترین برکت انقلاب اسلامی بازگشت عزت به مردم ایران است، گفت: امروز، دشمنان دین نمی‌توانند برای شیعیان امام صادق (ع) تصمیم بگیرند و ما به برکت انقلاب اسلامی عزت پیدا کرده‌ایم، در کشورهای منطقه می‌بینیم که مسلمانان گرفتار چه خفت و ذلتی هستند و در کاخ سفید برای سرنوشت آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تحقق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: ملت ما پیش از انقلاب در کوچک‌ترین تصمیمات کشور دخالت نداشتند، مقدرات کشور در سفارتخانه‌های انگلیس و آمریکا تعیین می‌شد و این نهایت خفت و خواری برای یک ملت است.

ادیانی افزود: حکمرانان کشورهای مرتجع منطقه ظاهر پرطمطراق با عناوین ملک و پادشاه دارند اما در باطن در نهایت خفت و ذلت در برابر کفار هستند، انقلاب اسلامی آن عزتی را که خداوند برای مؤمنان مقرر فرموده و طاغوت از ما گرفته بود را بازگرداند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی مستقل است و خود برای منافع و آینده خویش تصمیم می‌گیرد، اضافه کرد: نه از اخم قدرت‌های بزرگ می‌هراسیم و نه فریب لبخندهایشان را می‌خوریم، روی پای خودمان ایستاده‌ایم و عزت، استقلال، فرهنگ و دینمان را پاس می‌داریم، البته حفظ عزت، استقلال و ایستادن در برابر زورگویی هزینه دارد که هزینه‌اش را هم می‌پردازیم.

کد خبر 5699322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha