۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۴۰ مسکن مددجویی در رزن و درگزین ساخته خواهد شد

۴۰ مسکن مددجویی در رزن و درگزین ساخته خواهد شد

همدان- مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستانهای رزن و درگزین با بیان اینکه به منظور ساخت ۴۰ مسکن مددجویی قرارداد منعقد شده و تاکنون ۱۱ مورد آن تکمیل شده است، گفت: ۲۹ مسکن نیز در حال ساخت است.

رضا صادقی مصور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر، جلسه‌های مشاوره فردی و گروهی برای زنان سرپرست خانوار و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های رزن و درگزین برگزار شد، عنوان کرد: تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام و محسنین به همراه خانواده‌هایشان با اجرای برنامه‌های فرهنگی اطعام شدند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مددجویان نیز در این ایام افتتاح شد، اظهار کرد: به منظور ساخت ۴۰ مسکن مددجویی قرارداد منعقد شده و تاکنون ۱۱ مورد آن تکمیل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن و درگزین با اشاره به اینکه از تعداد مذکور، ۲۹ مسکن نیز در حال تکمیل است؛ یادآور شد: در این راستا تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صادقی مصور از اهدای جهیزیه به ۷۰ زوج خبر داد و گفت: اشتغال زنان سرپرست خانوار در دستور کار است که در ایام الله دهه فجر نیز کارگاه‌های خوداشتغالی زود بازده زنان سرپرست خانوار افتتاح شد.

کد خبر 5705578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha