۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

سرهنگ محبت ‌خانی خبر داد

حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل‌بانی

حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل‌بانی

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست جزئیات حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل‌بانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، مدیر عامل شرکت یک بیمه‌ای، مسئولین استانی و محیط بانان ضمن دیدار با خانواده محیط بانان شهید حشمت اله ملکی و یاسین یاری، مطالبات قانونی در قالب بیمه تحت پوشش پرداخت شد.

سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: در پی تصویب قانون حمایت قضائی و بیمه‌ای از مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی، همه نیروهای یگان حفاظت از پوشش بیمه‌ای رایگان اعم از بیمه مسئولیت، عمر، حوادث، تکمیلی برخوردار اند.

وی افزود: همچنین افراد تحت تکفل نیروها نیز با ۵۰ درصد تخیف از مزایای بیمه‌های عمر، حوادث و تکمیلی درمانی برخوردار می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: بر این اساس در صورت بروز حادثه منجر به شهادت و فوت، تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان توسط شرکت بیمه گذار به وراث پرداخت خواهد شد.

به گفته محبت خانی، همچنین در صورت بروز هر گونه بیماری و حادثه از حمایت‌های قابل توجه درمانی نیز برخوردار می‌گردند بگونه ای که در قرار داد سال جاری به هریک از بیمه گذاران تا سقف ۱۰ میلیون تومان جهت هزینه‌های دندان پزشکی پرداخت می‌شود.

کد خبر 5706012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha