۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶

کدخدایی:

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

بوشهر- عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه در جزیره خارگ یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش‌ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی عصر جمعه در بازدید از اسکله پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: در آستانه سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارگ برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش‌ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

کدخدایی تصریح کرد: به نوبه خود از یکایک این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می‌نمایم و قطعاَ این جهاد در نزد بزرگ ثبت است و تمام عزیزان به اجر الهی ختم خواهد شد.

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

در ادامه عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف عالیه کشور نقش آفرین می‌باشند.

غریبی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی، فنی، تخصصی و حرفه‌ای که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند که ماموریتش را در پنج منطقه عملیاتی و چهاراستان کشور به صورت ایمن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و به موقع انجام می‌دهد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

غریبی با بازدید محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: حضور ایشان در این جزیره پر خیر و برکت بوده و مصوبات خوبی داشت که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد شاهد تحولات بزرگی در خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات در منطقه باشیم.

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

رئیس پایانه نفتی نیز خارگ گفت: کارکنان صنعت نفت در این پایانه و سایر مناطق عملیاتی شرکت با روحیه جهادی که دارند همواره در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌های صنعت نفت تلاش می‌کنند و در این سال‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه رکوردهای خوبی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با صادرات نفت خام و میعانات گازی و در حوزه‌های مختلف تعمیراتی با تکیه بر ساخت داخل تجهیزات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده رند.

سید محمدجواد موسوی در ادامه افزود: حضور شما در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب می‌باشد.

کد خبر 5706057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قربانعلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      آقا فرمودید سربازی خارگ جهاد من بیچاره سال ۶۳تا۶۵ و۱۸۶۰ بمباران تو مدت یه مرخصی رفتم حالا ۳۵ساله تاوان این جهاد میدهم از نا توانی خرج گران پول دارو اعصاب روان بی خوابی را بچه یا دیگری بدهد تو را به خدا به داد مثل برسید اون که عزیز بودیم چون هرکه وارد خارگ میشد فقط فکر رفتن بود چرا حق نا حق میشه به