۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۳۴

۴۴ سالگی انقلاب؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

گرگان- راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور، در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهلمین و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) همزمان با سراسر کشور در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه گرگان، در هوای سرد مرکز گلستان به میادین و خیابان‌ها آمده‌اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در پاسداری از انقلاب اسلامی اضافه کنند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۹ و نیم صبح امروز در گرگان همچون دیگر نقاط کشور آغاز شده است و گرگانی‌ها در حالی که پرچم غرورآفرین جمهوری اسلامی را دست دارند، شعارهای «۲۲ بهمن یوم الله - یوم الله و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

مردم گرگان راهپیمایی خود را از چهاراه میدان آغاز کرده و در ادامه از خیابان حضرت امام خمینی (ره) وارد میدان شهرداری شده و سپس از مسیر خیابان شهدا راهی چهارراه شهدا و محل قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی می‌شوند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

قرار است سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا برای راهپیمایان سخنرانی کند.

مردم ولایتمدار گرگان اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با حمل دست نوشته‌ها بار دیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران، همچون سال‌های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.

کد خبر 5706205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha