۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

مسئول بسیج فرهنگیان البرز:

حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن تداوم‌ بخش مسیر عظمت ایران است

حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن تداوم‌ بخش مسیر عظمت ایران است

کرج- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل، تداوم‌بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

مجتبی آمرکاشی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرج اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

وی ادامه داد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان‌گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد استمرار می‌بخشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار امام راحل و شهدای انقلاب، تداوم‌بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

ی تصریح کرد: در حالی‌که دشمنان با تلاش بی‌وقفه، تزلزل نظام جمهوری اسلامی و استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده‌اند، همواره حضور همیشه در صحنه مردم عزیز ایران اسلامی نقشه بدخواهان را باطل کرده است.

آمرکاشی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی، محور مقاومت اسلامی و یاری‌گر مستضعفان جهان شده است.

وی بیان کرد: بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت‌مدار البرز همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، آمده اند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز عنوان کرد: این حضور حماسی مردم موجب تقویت هر چه بیشتر اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شود و پاسخی کوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا را در پی دارد.

آمرکاشی تاکید کرد: مردم با حضوری حماسی و پرشور بار دیگر آمده اند تا ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان برسانند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی باشند.

کد خبر 5706733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha