۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۸

به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم خوزستان

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم خوزستان

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان خوزستان به خصوص جامعه قرآنی هیئت‌های مذهبی و مساجد در راهپیمایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ با صدور پیامی اعلام کرد؛ حضور باشکوه مردم ولایت مدار؛ فهیم و انقلابی خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حرکتی به یاد ماندنی را در جامعه رقم زد. از سوی دیگر در راهپیمایی امسال بیشترین حضور و نقش آفرینی متعلق به جامعه هیئت‌های و مساجد خوزستان بود که بار دیگر یاوه گویی های دشمنان بر علیه مردم انقلابی خوزستان در وفاداری این عزیزان به آرمان‌های انقلاب را زیر سوال برد.

اخوان صباغ در این پیام عنوان کرده است: اینجانب به عنوان عضوی از جامعه هیئت‌ها، مساجد، مواکب، فعالان قرآنی و مجموعه‌های انقلابی از تمامی تلاشگران عرصه برگزاری برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سراسر استان به نوبه خود تقدیر و تشکر می‌نمایم و از حضور و نقش آفرینی انقلابی و جهادی و دشمن شکن مردم انقلابی خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشکر می‌کنم. امید است که سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم در امر جهاد تبیین موفق باشیم.

کد خبر 5707030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بختیاری صدیقه IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      برای تشکر مشکل گرانی ومشکل مسکن وگرانی،اجاره خونه را درست کنید اگه مهم هستیم