۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان:

جاده های همدان مه آلود و لغزنده است

جاده های همدان مه آلود و لغزنده است

همدان- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به بارش سنگین برف در استان گفت: سطح تمامی محورهای استان همدان مه آلود و لغزنده است.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سطح تمامی محورهای استان همدان مه آلود و لغزنده است، گفت: این وضعیت، مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.

وی با بیان اینکه تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان پذیر است، افزود: علاوه بر دوربین‌های نظارت تصویری، گشت‌های راهداری به صورت مستمر تمامی محورهای را ۲۴ ساعته پایش می‌کنند تا در صورت وقوع پدید کولاک و… به سرعت نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: هم اکنون عملیات برفروبی و نمکپاشی در تمامی محورهای همدان در حال انجام است و در برخی از محورهای به علت بارش سنگین برف، برفروبی فقط با استفاده از دستگاه‌های سنگین مانند بلدوزر، لودر و برفخور امکان پذیر است.

صادقی راد با بیان اینکه از همه هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروی پرهیز کنند؛ اظهار کرد: نیاز است که مسافران، در صورت ضرورت به سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند و حتماً خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

کد خبر 5707378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha