عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

صحنه های دردناک زلزله زدگان سوری/مسئولان آمریکایی قلب سنگی دارند

صحنه های دردناک زلزله زدگان سوری/مسئولان آمریکایی قلب سنگی دارند

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به مانع تراشی آمریکا در مسیر ارسال کمک ها به زلزله زدگان سوری اعلام کرد: مانع تراشی در مسیر کمک های بشردوستانه به زلزله زدگان سوری از سوی آمریکا، مصیبتی بزرگتر از مصبیت زلزله است.

وی افزود: هزاران نفر در زیر آوار گرفتارند و نیاز به کمک فوری دارند. وقت گرانبهاست و تاخیر به منزله مرگ بیشتر است.

قاووق در ادامه تاکید کرد: آمریکایی که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران هسته ای کرد همان آمریکایی است که امروز مانع از کمک های انسانی فوری به ملت سوریه می شود. صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.

وی در ادامه افزود تاخیر در انتخاب رئیس جمهور در تشدید بحران بسیار موثر بوده است و علت تاخیر در بحران مربوط به انتخاب رئیس جمهور لبنان طرحهای غیرواقعی و مشکل آفرین است.

قاووق از موقعیت قوی حزب الله در لبنان سخن گفت و گفت: هر اندازه هجمه ها در داخل و خارج لبنان وجود داشته باشد اما نمی تواند این واقعیت را نادیده بگیرد که حزب الله حزبی مردمی و این را نتایج انتخابات پارلمانی اخیر نمایان ساخت. آنها نمی توانند به ما فشار بیاورند که امتیاز بدهیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۴ سال از تحریم و جنگ نظامی و امنیتی و روانی، در اصول و اهدافش استوارتر است و در معادلات منطقه ای و بین المللی نقش مهمی دارد و این ثبات سبب دیوانگی دشمنان ایران شده است.

کد خبر 5707537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha