۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶

تبریک رئیس پارلمان ارمنستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تبریک رئیس پارلمان ارمنستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس پارلمان ارمنستان در پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آلن سیمونیان» (Alen Simonyan) رئیس پارلمان ارمنستان در پیامی توییتری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

رئیس پارلمان ارمنستان در این خصوص نوشت: ایران همسایه هزار ساله ماست، ایران دوست ارمنستان است. اینگونه بوده، هست و خواهد بود. روز ملی جمهوری اسلامی ایران مبارک.

تبریک رئیس پارلمان ارمنستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نخست‌ وزیر ارمنستان «نیکول پاشینیان» نیز دیروز شنبه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام‌ های تبریکی به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.

بر اساس اعلام دفتر نخست‌وزیر ارمنستان، در متن یکی از این پیام ها خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده بود: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما تبریک می گویم. روابط گرم و دوستانه ارمنستان و ایران با ریشه های چند صد ساله، تاریخ و سنت غنی برای دو کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بیش از ۳ دهه از برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران می گذرد که در این مدت شاهد همکاری های دوجانبه مستمر و محکم بوده ایم. من اطمینان دارم که روابط دوستانه ارمنستان و ایران که در فضای احترام و اعتماد متقابل شکل گرفته است، دستاوردهای بزرگ تری را در آینده به نفع مردم 2 کشور به ثبت خواهد رساند. با استفاده از این فرصت، برای شما آرزوی سلامتی و بهروزی وافر دارم.

«نیکول پاشینیان» در پیام خود خطاب به سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور اسلامی ایران نیز تأکید کرده بود: با توجه به اهمیت زیادی که برای دیدگاه‌ های دو طرف به منظور برقراری و تقویت صلح و ثبات منطقه‌ ای قائلم، دعوت رسمی خود از شما برای سفر به ایروان را که در سفر سال گذشته به تهران مطرح کردم، تکرار می‌کنم. با بهره گیری از این فرصت، برای شما موفقیت‌ های جدید و برای مردم ایران صلح پایدار آرزومندم.

کد خبر 5707784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      12 0
      دوستان ومتحدان ایران را عشق است.