۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۵

امیرعبداللهیان:

جهان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد (ص) است

جهان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد (ص) است

وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد(ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام نوشت: دعوت به دوستی و صلح مؤلفه اصلی مکارم اخلاقی بعثت پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش‌های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد (ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است. عید ⁧ مبعث⁩ پیامبر نور و مهربانی مبارک.

کد خبر 5711861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      هیچ کس حق ندارد با مسئولان جنایتکار عربستان سعودی درعراق وغیره مذاکره و همکاری کنند. سران بی ادب عربستان سعودی از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند
    • بابائی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      عربستان سعودی جنایتکار از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن ثابت کرده است که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است. آمریکا جنایتکار به عنوان حامی تروریست در تداوم جنایات گروهک تروریستی داعش در سوریه شریک است