۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان تامین شد

مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان تامین شد

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مرغ و میوه مورد نیاز شب عید مردم استان تامین شده است، گفت: ۳۰۰ تن سیب و پرتغال برای شب عید و ماه رمضان خریداری شد.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مرغ و میوه شب عید مورد نیاز مردم استان سمنان تأمین شده است، تاکید کرد: ۳۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتغال برای مصرف مورد نیاز مردم در شب عید و همچنین ماه رمضان خریداری و انبار شده و در فرصت مقتضی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ تن پرتغال و ۱۰۰ تن سیب درختی برای مصرف مردم استان سمنان خریداری شده است، ابراز کرد: همانطور که در ستاد تنظیم بازار نیز تاکید شد، عمده سیب مورد نیاز مردم استان از درون استان سمنان و بهره برداران بومی خریداری شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً ۳۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتغال خریداری و نیاز استان تأمین شده است، تاکید داشت: مردم نگرانی از بابت خرید اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

قاسمی با بیان اینکه در زمینه مرغ مشکلی نخواهیم داشت چرا که جوجه‌ریزی از دیماه افزایش یافته است، ابراز کرد: دو و نیم میلیون قطعه جوجه‌ریزی تنها در دی ماه سال جاری صورت گرفته که به خوبی نیاز استان سمنان را پاسخ خواهد داد و حتی به استان‌های دیگر به خصوص پایتخت هم ارسال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه نیز بیش از یک و نیم میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و آن هم در صورتی که هنوز به پایان این ماه نرسیده‌ایم، افزود: جای نگرانی برای تأمین بازار مرغ و گوشت شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان در استان سمنان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم در مکان‌های عرضه عمومی و با قیمت مناسب عرضه خواهد شد، گفت: برنامه ریزی و زمان عرضه اقلام اساسی مانند میوه و مرغ متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5711983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha