۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹

فرمانده انتظامی استان گیلان:

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است

رشت - فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این استان مملو از فخرآفرینان در عرصه نظم و امنیت است، گفت: تاریخ این کشور مبارزات شهید میرزا کوچک خان برای برقراری امنیت کشور را فراموش نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر یکشنبه در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در مصلی بزرگ رشت، اظهار کرد: گیلان دارای مردمان شهیدپرور، شجاع و ولایی بوده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است، افزود: تاریخ این مرز و بوم مبارزات شهید میرزا کوچک خان برای برقراری امنیت و آرامش کشور هرگز فراموش نکرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید این استان به انقلاب اسلامی تاکنون، بیان کرد: گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید، ۲۳ هزار جانباز و هزار ایثارگر یکی از اثرگذارترین استان‌ها در حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی با شمار می‌رود.

سردار ملکی از برگزاری ۱۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر در گیلان توسط فرماندهان انتظامی این استان خبر داد و اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان گیلان در لایه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و ترویج گفتمان سازی فرهنگ خدمت صادقانه مورد توجه مجموعه انتظامی استان گیلان است.

گفتنی است؛ حضور مبارک پیکر شهید گمنام، رونمایی از نرم افزار و کتاب حاوی مشخصات و وصایای ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

کد خبر 5713082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha