۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶

«قنبری» رئیس هیات فوتبال فارس شد

«قنبری» رئیس هیات فوتبال فارس شد

شیراز- اعضای مجمع هیات فوتبال استان فارس پس از کش و قوس های فراوان کلید هیات فوتبال استان فارس را برای چهار سال آینده به حسین قنبری سپردند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات رئیس و هیأت رئیسه هیأت فوتبال استان فارس در حالی از صبح سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس آغاز شد که تعداد کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال در هاله‌ای از ابهام بود.

در این انتخابات پنج نفر کاندیدا حضور داشتند که از گوشه و کنار نیز خبر رسید امکان دارد کاندیداها افزایش یافته و نفر ششم نیز در میان کاندیداها حاضر شود.

مجمع هیأت فوتبال استان فارس بالاخره تشکیل شد و اعضا دور یک میز گرد هم آمدند اما در همان ابتدا با توجه به اینکه ششمین کاندیدای حضور در انتخابات هیأت فوتبال توانسته بود تاییدیه لازم را از مراجع ذی صلاح کسب کند حضور این کاندیدا در فرایند انتخابات به رأی اعضای مجمع گذاشته شد.

این در حالی است که در مرحله اول و دوم رأی گیری این شخص رأی لازم را برای حضور در این انتخابات کسب نکرد.

پیش از آغاز فرایند انتخابات دو نفر از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان فارس از کاندیداتوری انصراف دادند تا مجموع افرادی که خود را کاندید حضور در ریاست هیأت فوتبال کرده بودند به سه نفر تقلیل یابد.

با آغاز رأی‌گیری از اعضای مجمع هیأت فوتبال، انتخابات پایاپای پیش نرفت و اعضای مجمع هیأت فوتبال به حسین قنبری و برنامه‌هایی که برای مدیریت فوتبال در استان فارس داشت اعتماد بیشتری کرده و سبد آرای او از دیگر کاندیداها پیشی گرفت.

در پایان حسین قنبری با ۴۱ رأی، عبدالکریم نباتی با ۷ رأی و محمد معین صفاری با شش رأی نفرات اول تا سوم این انتخابات شدند.

اعضای مجمع هیأت فوتبال استان فارس، محمد هادی مسلمی را به عنوان نایب رئیس، خاتون طهمورثی به عنوان نماینده بانوان و محمد فرزانه را به عنوان نماینده باشگاه‌های استان در هیأت فوتبال استان فارس انتخاب کردند.

کد خبر 5714580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha