۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸

با در نظر گرفتن شرایط باغستان سنتی؛

تکمیل پروژه پل امام رضا (ع) آغاز شد

تکمیل پروژه پل امام رضا (ع) آغاز شد

قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از آغاز تکمیل پروژه پل امام رضا (ع) با تغییرات جدید و در نظر گرفتن وضعیت باغستان سنتی قزوین خبر داد.

مهدی رجحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های نیمه تمام و مهم شهر قزوین کمربندی شرقی و اتصال آن به پل نیمه کار امام رضا (ع) است و شهرداری قزوین عزم جدی دارد این پروژه را به اجرا برساند.

وی افزود: در خردادماه امسال شهرداری قزوین تکمیل پروژه را آغاز کرد اما خرداد ماه امسال که تکمیل پروژه را شهرداری شروع کرد به جهت نحوه اتصال کمربندی به پل امام رضا (ع) و با توجه به اینکه بخشی از کمربندی از داخل باغستان سنتی قزوین رد می‌شد اختلاف نظرهایی در بین مدیران استان وجود داشت و باعث شد کار متوقف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: با همراهی و همدلی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دفتر فنی استانداری توانستیم گزینه‌ای را بعد از کار کارشناسی در نظر بگیریم که با توصیه شورای عالی معماری و شهرسازی سنخیت داشت و دغدغه‌های میراث فرهنگی نیز به صورت حداکثری دیده شده بود.

وی ادامه داد: با این مسیر جدید توانستیم و از نفوذ در داخل باغستان فاصله بگیریم و با توجه به وضعیت باغستان کمترین مداخله را در آن داشته باشیم.

رجحانی تاکید کرد: کار اجرای پروژه بعد از کاهش بارش‌ها و بارندگی‌ها از امروز با جدیت پیگیری می‌شود و شهرداری در کمترین زمان این پروژه تأثیرگذار در مدیریت ترافیک شهر را به سرانجام خواهد رساند.

وی یادآور شد: حداکثر تلاش شد تا بتوانیم بیشترین مزیت را با کمترین مداخلات انجام دهیم و فکر می‌کنیم بهترین گزینه ممکن را اتخاذ کردیم تا علاوه بر اینکه ترافیک شهر را مدیریت کنیم، کمترین آسیب نیز به باغستان سنتی قزوین برسد.

کد خبر 5715515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha