۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

«شهرام عبدلی» درگذشت

«شهرام عبدلی» درگذشت

مشهد- شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد از فوت «شهرام عبدلی» بازیگر سینما و تلویزیون بعد از گذشت چند روز که به علت سکته خونریزی دهنده مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری بود، خبر داد.

جواد حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دقایقی قبل شهرام عبدلی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بعد از گذشت چند روز که به علت سکته خونریزی دهنده مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری بود، درگذشت.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد افزود: شهرام عبدلی از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود که متأسفانه حال وی در این مدت هیچ تغییری نکرده بود.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله‌ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

کد خبر 5718485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      1 0
      درگذشتِ هنرمندِ ارزشمندمان، آقایِ شهرام عبدلی را به تمام ایرانیان تسلیت عرض مینمایم. روحِ آن عزیز وخاطرِ بازماندگانش، در آرامش باد... آمین. ملیحه0714