۹ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۰۴

معاون صمت گلستان خبرداد؛

تشدید نظارت و بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در گلستان

تشدید نظارت و بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در گلستان

گرگان- معاون نظارت بازرسی و قیمت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بازرسی و نظارت از انبارها و مراکز نگهداری کالا در اسفندماه سال جاری در گلستان تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر کرامتی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بازرسی و نظارت از انبارها و مراکز نگهداری کالا در اسفندماه سال جاری در گلستان تشدید خواهد شد.

معاون نظارت بازرسی و قیمت مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و براساس ابلاغ دستورالعمل نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان و نظر به ضرورت‌های موجود در راستای جلوگیری از بروز هر نوع کمبود احتمالی کالا، رصد و شناسایی امکانات انبارها و مراکز، نظارت و بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا تشدید خواهد شد.

وی بیان کرد: در مرکز استان و ادارات تابعه شهرستانی برنامه ریزی لازم برای بازدید از مراکز نگهداری کالا و انبارها به تفکیک نوع کالاها در دستور کار قرار گرفته و بازرسان مربوطه از این مراکز در خصوص نحوه ثبت اطلاعات ورودی و خروجی کالا، ثبت انبار و دارا بودن مجوزهای لازم و سایر موارد مورد نظر اقدام می‌کنند.

کد خبر 5721092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha