۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰

فرمانده فراجا:

خانه‌های خالی مردم در ایام نوروز به مکان امن سارقان تبدیل نمی‌شود

خانه‌های خالی مردم در ایام نوروز به مکان امن سارقان تبدیل نمی‌شود

کرج- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رضا رادان ظهر چهارشنبه در حاشیه جشن دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌بگیر آموزشگاه‌های علمی تخصصی فراجا که در آموزشگاه شهید چمران کرج برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس طرح‌ریزی‌هایی که انجام داده است از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌خواهد برد تا سفرهای نوروزی مردم به بهترین شکل و آرامش برگزار شود.

وی بیان کرد: بر این اساس در سفرهای نوروزی با پنج درصد متخلف برخورد خواهد شد تا آرامش بقیه جامعه تأمین شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: مبارزه با مالخرها را به صورت ویژه در دستور کار داریم و این امر در ایام نوروز نیز در مأموریت‌های صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.

سردار رادان با بیان اینکه تمامی امکانات را بسیج کرده‌ایم تا در نوروز امسال بهتر از گذشته در خدمت مردم باشیم و خدمت‌رسانی کنیم، گفت: اگر می‌خواهیم در فرآیند مأموریت‌ها مسلط‌تر عمل کنیم باید پلیس باید به فناوری روز مجهز شده و آموزش ببینیم.

وی اظهار کرد: به طور حتماً با افتتاح قرارگاه هوشمند و فناور ایام بهتری را برای تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی رقم خواهیم زد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: قصد داریم به سمت ایجاد پلیس هوشمند حرکت کنیم تا بتوانیم با تسلط و اشراف اطلاعاتی بیشتری به مأموریت‌های خود بپردازیم.

وی تصریح کرد: در این راستا باید سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی و ساختار را به صورت پیوسته در خدمت همدیگر قرار داده و از آن بهره ببریم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم به پلیس نمره می‌دهند و هر چقدر این نمره بالاتر باشد شأن ما نیز بالاتر خواهد رفت.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ و بالا بردن شأن پلیس متذکر شد: بدیهی است با اجرای درست و به هنگام مأموریت‌ها و تلاش برای حفظ امنیت مردم این شأن حفظ می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی متذکر شد: مردم و آسایش آنها از تمامی موارد بالاتر و مقدس‌تر است، لذا باید تمام آموزش‌ها و رزمایش‌ها در این زمینه خلاصه خواهد شد.

کد خبر 5722449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha