۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

اصفهان - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه و ضربتی مقابله با اخلالگران و دلالان بازار ارز را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این طرح که صبح امروز با قوت تمام به اجرا گذاشته شد تعداد ۷ نفر از دلالان اصلی خرید و فروش ارز که با انجام معاملات فردایی تأثیر زیادی در افزایش قیمت ارز می‌گذاشتند شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات از متهمان دستگیر شده ۵ هزار و ۲۴۳ دلار، ۴۷۵ یورو، ۱۵ درهم، ۳۶۰ پوند، ۱۹۵ لیر، ۲۶۰ هزار دینار و هزار و ۶۰۰ فرانک به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به همراه تعدادی کارت بانکی، یک دستگاه کارتخوان و مبلغ یکصد میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران و دلالان ارزی تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بااقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد.

کد خبر 5722630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رهگذر DE ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      23 4
      احتمالا محسن بسم‌الله..! جمشیدشون را گرفتین چی شد؟ بهتر نیست، کار را به کاردان بسپارید و معلول‌ها را رها کنید و به علت بچسبید؟
    • اوا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      52 1
      واقعا خنده تون نمیگیره از این خبرتون کل دارایی این ۷نفر اندازه ۵۰۰۰ دلار بوده در حالی که دکتر فرزین سقف خرید دلار هر نفر را ۵۰۰۰ دلار تعیین کرده آنوقت با این مقدار دلار در کل سیستم کشور اختلال کردند !!!!!!
      • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
        0 0
        لطفا قبل از حرف زدن بفهم چی میگی
    • علی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      9 27
      باسلام و احترام و تشکر خدا وکیلی با این آشوبگران اقتصادی که بصورت نرم ولی تند روان و آرامش را از مردم گرفته اند برخورد جدی کنید خدا خیرتون بده سربازان گمنام و با نام
    • احمد‌ IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      32 4
      این‌مقدار‌کم‌ارز‌چه‌تاثیری‌بر‌نرخ‌دلار‌دارد؟به‌این‌بهانه‌سرمایه‌مردم را‌چپاول‌نکنید
    • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      32 1
      اگر بخوای بگیری مسولین و مدیران دولتی و خصولتی و بانکهای خصوصی عامل این بدبختی هستند
      • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
        0 0
        اینا که قبلا بازداشت شدن
    • مهدی۱۶ IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      خدا وکیلی تازه گیا خبری به این خنده داری ندیده بودم واقعا که
    • مهدی IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      تا زمانی که با دلال جماعت و امثال اینها برخورد جدی نشود این مشکلات ادامه دارد مثل این هست که شما از وجودشان نه تنها ناراحت نیستید بلکه ابزاری در دستان هستند برای اهداف پشت پرده خودتان و گرفته هر آدم عاقل دشمنشو نابود می کنه