۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲:۲۰

آمریکا ادعاها علیه ایران را تکرار کرد

آمریکا ادعاها علیه ایران را تکرار کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاها علیه ایران، مدعی شد که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از دیپلماسی به عنوان بهترین راه برای جلوگیری از آنچه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نامید، یاد کرد.

بر اساس این گزارش، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در عین حال مدعی شد که تمام گزینه‌ها در قبال ایران روی میز است.

پرایس گفت: ما بر عزم خود برای محروم کردن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای بسیار مطمئن هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخشی دیگر از سخنانش گفت: این ضروری است که چین سیاست شفافی را در قبال تلاش برای پی بردن به منشأ شیوع ویروس کرونا در پیش گیرد.

پرایس همچنین از رایزنی با متحدان آمریکا پیرامون اعمال تحریم‌ها علیه پکن در صورت حمایت از روسیه خبر داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره محو روستای فلسطینی حواره را غیرمسئولانه و دامن زدن به خشونت دانست.

این در حالی است که «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد نیز درباره موضوع ادعایی غنی سازی ۸۴ درصدی در ایران مدعی شد: رئیس جمهور «بایدن» اعلام کرده است که به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند! بی شک به غنی سازی با درصد بالای اورانیوم در ایران پاسخ خواهیم داد!

تارنمای خبری بلومبرگ آمریکا اخیراً در گزارشی ادعا کرده بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تلاش است تا چگونگی غنی‌سازی اورانیوم تا ۸۴ درصد توسط ایران را بررسی کند.

در این گزارش به نقل از دو دیپلمات بلندپایه غربی ادعا شده بود که بازرسان آژانس بین‌المللی اتمی در ایران هفته گذشته مقادیری از اورانیوم غنی‌شده کشف کردند که کمی کمتر از میزان مورد نیاز برای تولید یک سلاح هسته‌ای بود!

این دیپلمات‌ها همچنین با سیاه نمایی از فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران، این فعالیت‌ها را باعث ایجاد یک بحران جدید عنوان کرده بودند!

در ادامه گزارش گفته شده بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تلاش است تا مشخص کند که ایران چگونه اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۸۴ درصد را تولید و انبار کرده است، چون این سطح از غنی سازی بالاترین سطح غنی سازی اورانیوم است که تا کنون در ایران کشف شده و غلظت آن فقط ۶ درصد کمتر از مقدار مورد نیاز برای یک سلاح است.

بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی، درباره ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

وی با ذکر این نکته که مطالب منتشر شده در بلومبرگ با هدف سیاه نمایی و تحریف حقایق صورت گرفته است، یادآور شد: آنچه آژانس با ایران مطرح کرده در خصوص وجود ذره یا ذراتی (particale) از اورانیوم با غنای بالای ۶۰ درصد در محل شیر برداشت محصول از طریق نمونه برداری متداول است.

کد خبر 5722954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران دیگر به آمریکا جنایتکار ارتباطی و ربطی ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار باید بداند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
    • بابائی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار حق حرف زدن در مورد غنی سازی وغیره ایران را ندارد
    • بابائی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
    • بابائی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی غنی‌سازی اورانیوم تا 84 درصد ندارد چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی غنی‌سازی اورانیوم تا 84 درصد ندارد چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
    • بابائی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      غنی‌سازی اورانیوم تا ۸۴ درصد توسط ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است. و هم عمل و اجرا نکردن سه کشور اروپایی به تعهدات خود از توافق هسته ای و برجام بوده است.
    • بابائی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس دیگر آمریکا خیانتکار و خیانتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره غنی‌سازی اورانیوم وغیره را ندارد.
    • بابائی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند. مشکلات مردم ایران و کشور ایران از طریق مسیر مذاکرات حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است.
    • بابائی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است/ باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
    • بابائی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      که سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از این جنایت سعودی‌ها در مرز دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند.
    • بابائی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سوال بنده این است که چرا آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و هنوز هم همکاری می کنند. پس همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد صلح آمیزهسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود
    • بابائی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
    • بابائی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      جنایت‌های رژیم متجاوز صهیونیستی و مزدورانشان را بدون پاسخ نمی‌گذاریم! برجام واشنگتن به دنبال تغییر حکومت ایران است، نه مذاکره ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری نمی کنیم
    • بابائی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      انقلاب ۴۴ ساله شد آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند/ انقلاب ۴۴ ساله شد اروپا هیچ غلطی نتوانست بکند/ انقلاب ۴۴ ساله شد اسرائیل هیچ غلطی نتوانست بکند.
    • بابائی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد
    • بابائی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اقدامات خرابکارانه اسراییل جنایتکار در ایران بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم و ما هم از صهیونیست ها جنایتکار انتقام می گیریم
    • بابائی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار ثابت کرد که یک تروریسم بین المللی است. از سال 1918 تاکنون برای مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
    • بابائی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کاخ سفید جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ تل آویو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟
    • بابائی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم
    • ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      1 0
      ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم و سپاه پاسداران کاملا برای این هدف آماده است.
    • بابائی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم. آمریکایی ها و صهیونیست ها از ملت ایران می ترسند و با شهادت حاج قاسم سلیمانی در دل شب این ادعا را ثابت کردند.
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      خداوند بر روی دوش امام تکلیف مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گذاشته بود چرا که تا ظلم برچیده نشود پرچم دین نمی تواند حاکم شود. امام راحل پرچم مبارزه با رژیم شاه را برافراشت و مبارزه اصلی امام (ره) در واقع با آمریکا بود. ایشان سال ۱۳۴۳ اعلام کردند که ما علیه آمریکا قیام می کنیم.
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ما امروز توانایی موشکی مان به حدی است که می توانیم خاک اسرائیل را هدف قرار دهیم و ما توانایی نابودی این رژیم را داریم. قدرت نظام اسلامی به مراتب بیشتر از گذشته است و امروز مردم غزه و حزب الله قادرند که با موشک‌های خود اسرائیل را به لرزه درآورند.
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت
    • بابائی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین به‌زودی به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد آمریکا جنایتکار در جنگ اوکراین متهم است، نه مدعی
    • بابائی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      که آمریکا درحال ارسال کمک‌های نظامی به عربستان سعودی در جنگ یمن است/ که آمریکا درحال ارسال کمک‌های نظامی به عربستان امارات در جنگ یمن است.
    • بابائی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی درعراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    • بابائی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا به دنبال ارسال تسلیحات ممنوعه به اوکراین/ آمریکا، ترکیه، اسرائیل، داعش با همدستی با مسئولان اقلیم کردستان عراق نفت عراق را غارت می کنند
    • بابائی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد/ آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد/ آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون هزار جنگنده در اختیار عربستان سعودی و امارات و بحرین قرار داده است چرا؟
    • بابائی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکایی‌ها جنایتکار هر کجا باشند ناامنی هم هست
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      هر کشوری علیه امنیت ما با رژیم صهیونیستی همکاری کند، هزینه‌اش را خواهد پرداخت هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.
    • بابائی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که غنی‌سازی در کشورهای غربی بیش از 90 درصد بوده است چرا؟ ولی این در حالی است که غنی‌سازی در ایران به 60 درصد هم نرسیده است.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      برخی اروپایی‌ها جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار در اغتشاشات ایران از تروریست‌ها حمایت مالی داشتند
    • بابائی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 9 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
    • بابائی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
    • بابائی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است
    • بابائی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم.
    • بابائی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
    • بابائی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
    • بابائی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
    • بابائی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
    • بابائی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.
    • بابائی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است. حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
    • بابائی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است. داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
    • بابائی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار! تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
    • بابائی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر آمریکا و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
    • بابائی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
    • بابائی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار خاک فلسطین اشغال کرده است. و هنوز هم آمریکا جنایتکار از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
    • بابائی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو و جوابگو باشد.
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
    • بابائی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است. رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
    • بابائی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    • بابائی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    • بابائی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
    • بابائی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است. داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است. 298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
    • بابائی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند. مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.
    • بابائی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است/ تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
    • بابائی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      گزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است. اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم
    • بابائی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم/ به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم
    • بابائی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
    • بابائی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
    • بابائی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
    • بابائی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
    • بابائی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
    • بابائی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      تل آویو تاوان سختی برای تصویب اعدام اسرا خواهد پرداخت
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      موضوع غنی‌سازی ۸۴درصدی در ایران دیگر هیچ ربطی به آمریکا جنایتکار و مزدورانشان ندارد
    • حرف دل همه مردم ایران IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      غنی‌سازی درایران هم باید مانند کشورهای غربی 90 درصد باشد، نه 60درصد حرف دل همه مردم ایران
    • بابائی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرقانونی است پس سوال اینجاست که چرا سازمان های بین المللی در باره تحریم‌های غیر قانونی آمریکا علیه ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    • بابائی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دروغ می گوید/ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا متاسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
    • بابائی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ادعای آمریکا درباره احیای برجام: ایران مذاکرات را جدی نگرفته است و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره احیای برجام و مذاکرات را ندارد. آمریکا جنایتکار حرف زدن در مورد برجام و مذاکرات را ندارد.
    • بابائی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که واشنگتن درباره برجام متهم است و نه مدعی
    • بابائی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مذاکره ایران با آمریکا و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی هم 100 درصد فقط دولت حسن بوده است.
    • بابائی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مردم ایران از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که از تحریم و تهدید هراسی ندارند و ما از سپاه تقاضا داریم از اسرائیل و مزدوانشان انتفام بگیرد
    • بابائی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    • بابائی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اروپا جنایتکار برای کمک به عربستان سعودی، امارات و اوکراین تولید تسلیحات خود را افزایش می‌دهد
    • بابائی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کنگره آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کنگره آمریکا خواستار تحریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد/ کنگره آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      ند پرایس بی ادب سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      اوکراین برای صلح آماده نیست/ آمریکا از ارسال سلاح به اوکراین خودداری کند/ شهروندان آلمانی از ارسال سلاح به اوکراین حمایت نمی‌کنند
    • بابائی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکایی ها و هم اروپایی ها از عربستان رشوه میگیرند و هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند
    • بابائی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا مشکل جهان و منطقه است
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار در متوقف کردن حرکت ملت ایران ناکام مانده است/ اروپا جنایتکار در متوقف کردن حرکت ملت ایران ناکام مانده است.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده است
    • بابائی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون دشمن شماره یک بشریت است.
    • بابائی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      غنی سازی 84 درصد در ایران خیلی کم است غنی سازی ایران هم باید مانند کشورهای غربی 100 تا 120 درصد باشد
    • بابائی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      مدارک کافی برای متهم کردن آمریکا وجود دارد آمریکا از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آمریکا در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
    • بابائی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      غنی‌سازی ۸۴ درصدی اورانیوم در ایران، به خاطر خروج آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.
    • بابائی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      واشنگتن جنایتکار دیگر حق صلاحیت تصمیم جدید در خصوص ایران را ندارد واشنگتن جنایتکار باید بداند آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره را ندارد.
    • بابائی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      آمریکا جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
    • بابائی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      حضور نظامی آمریکا در عراق، سوریه، یمن و منطقه بسیار نگران‌کننده است/ حضور نظامی اروپا در عراق، سوریه، یمن و منطقه بسیار نگران‌کننده است.
    • بابائی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
    • بابائی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.