در گفتگو با سی ان ان؛

امیرعبداللهیان: پنجره توافق در مذاکرات برای همیشه باز نخواهد بود

امیرعبداللهیان: پنجره توافق در مذاکرات برای همیشه باز نخواهد بود

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان تصریح کرد که پنجره توافق در مذاکرات رفع تحریم ها همچنان باز است اما این موضوع همیشه ادامه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت که پنجره توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها همچنان باز است اما این موضوع تا همیشه ادامه نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با شبکه سی ان ان به دعوت ایران از رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران اشاره کرد و افزود که رابطه ایران با آژانس در مسیر صحیح و طبیعی خود قرار دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان در عین حال افزود که ایران از طریق واسطه‌ها به صراحت به آمریکا اعلام کرده است که همچنان در مسیر توافق حرکت می‌کند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: اما ما در عین حال به حمایت از قانون پارلمان در صورتی که مجلس، قانون جدیدی تصویب کند، پایبند هستیم. بنابراین پنجره برای توافق باز است اما همیشه باز نخواهد ماند.

وزیر خارجه ایران همچنین تاکید کرد که آمریکایی‌ها از طریق دیپلماتیک پیام‌های مثبتی ارسال می‌کنند اما موضع گیری رسانه‌ای آنها کاملاً با اظهاراتشان فرق دارد.

کد خبر 5722932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
    • بابائی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دخالت و مداخله سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بوده است.
    • بابائی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کنگره آمریکا خواستار تحریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد/ کنگره آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      وارد شدیم ! توافق کردیم و همه چیز تمام شد و برجام هم امضا کردیم. منتها ما پایبند به گفتگو و قرارداد ها بودیم اما اونا خارج شدن از تمام توافقات و گفتگوها ! نه گفتگویی هست و نه مذاکره ای مگر اینکه بخواهند به برجامی که ازش خارج شدن برگردن که به خاطر عدم توانایی در تضمین قانونی به ایران نمیتوانند ای
    • بابائی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      کشورهای اروپایی اروپایی از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند مذاکره و همکاری با کشورهای اروپایی هم از سال 1394 تاکنون 100 درصد فقط دولتمردان و مسئولین مقصر اصلی هستند.
    • بابائی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      و این در حالی است که فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام وغیره عمل نکرده است چرا؟
    • بابائی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      حمایت فرانسه جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین نگران‌کننده است
    • بابائی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      1 0
      مذاکره و تماس با اروپا ضروری نیست مذاکره و تماس با اروپا از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
    • بابائی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      تحریم‌های جدید آمریکا جنایتکارعلیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره بوده است.
    • بابائی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      1 0
      فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است
    • بابائی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      واشنگتن جنایتکار دیگر حق صلاحیت تصمیم جدید در خصوص ایران را ندارد واشنگتن جنایتکار باید بداند آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره را ندارد.
    • بابائی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      1 0
      فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
    • بابائی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      آلمان جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آلمان جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
    • بابائی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      اعتراف بلینکن: به تحریم ایران ادامه می‌دهیم/ پس همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باز هم غلط و اشتباه است
    • بابائی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
    • بابائی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.
    • بابائی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      مسمومیت دانش‌آموزان، «اقدام تروریستی» بوده است برخی از افراد بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت در داخل کشور با دریافت پول از آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند آمریکا، انگلیس، آلمان و گروهک تروریستی منافقین در حادثه دانش آموزان نقش دارند.
    • بابائی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      دخالت و مداخله ند پرایس بی ادب سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت وزیر امور خارجه کشورمان بوده است.