۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۲

نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست «پوتین»

نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست «پوتین»

شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین در ارتباط با حمله تروریستی به «بریانسک»، تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، شورای امنیت ملی روسیه به ریاست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور امروز جمعه با محوریت امنیت مکان‌های تحت کنترل نیروی نظامی و پلیس در برابر تروریسم تشکیل جلسه داد.

بر اساس بیانیه کاخ کرملین، رئیس جمهور روسیه در ابتدای این نشست برخط تأکید کرد: امروز موضوع بسیار مهمی در مورد اتخاد تدابیر لازم برای حفاظت از مکان‌های تحت کنترل افسران مجری قانون در برابر تروریسم داریم.

این نشست در حال برگزاری است و تا کنون اطلاعاتی از مصوبات آن منتشر نشده است.

گفتنی است که طی روزهای اخیر مقامات روسیه اعلام کرد که «گروه های خرابکار اوکراینی» به منطقه بریانسک روسیه نفوذ کرده و حمله مسلحانه ای را انجام داده اند.

بر اساس اعلام اداره محلی این منطقه، در این حمله ۲ نفر جان باخته و یک نفر نیز زخمی شده است.

مقامات محلی و خدمات اورژانس در منطقه مرزی بریانسک روسیه دیروز اعلام کردند که یک گروه مسلح اوکراینی متشکل از دست کم ۵۰ نفر با نفوذ به منطقه بریانسک، ۶ نفر را در مغازه‌ای در روستای لیوبچانی گروگان گرفتند. برخی منابع خبری به نقل از رسانه‌های روسیه شمار افراد گروگان گرفته شده را تا حدود ۱۰۰ نفر اعلام کرده‌اند.

در خبری دیگر، مقامات محلی استان «کورسک» روسیه از حمله نیروهای روسیه به مناطقی در این استان و زخمی شدن چند غیرنظامی خبر دادند.

کد خبر 5724016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      چی شد اوکراینی که می خواستی ۲۴ساعت بگیییری بلف
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      مگر هر رئیس جمهوری ، هر جلسه ای که تشکیل میدهد ، خبرگزاریهای ایران اعلام میکنند ؟ و شاید پوتین برای ایران نقش دیگری دارد ؟ لطفا طوری وانمود نکنید که مستعمره هستیم .