۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۵

جزیره‌ای عمل کردن منابع استان قزوین را هدر داده است

جزیره‌ای عمل کردن منابع استان قزوین را هدر داده است

قزوین- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن منابع استان را هدر داده است، گفت: مدیریت مشترک آب و کشاورزی به افزایش بهره‌وری در دشت قزوین منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده صبح دوشنبه در اولین جلسه مشترک اب و کشاورزی اظهار کرد: مدیریت مشترک آب و کشاورزی در دشت قزوین به حفظ منابع و افزایش بهره‌وری تولید در این استان منجر خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات در دشت قزوین وضعیت آبخوان‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن برنامه ریزی کرد.

این مسئول اضافه کرد: همه مدیران و مسئولان استان وظیفه شرعی و عرفی دارند که با همکاری و تعامل و مدیریت همه جانبه کارهای مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

ستوده در خصوص تشکیل دفتر مشترک آب و کشاورزی گفت: تشکیل چنین دفتری قطعاً ضروری بوده و بسیار راهگشا است که لازم است محورهای همکاری بین جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای نیز از قبل تعیین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیلی از مسائل و موانع موجود در حوزه دام، زراعت، طیور، باغبانی و غیره درد مشترک بین دستگاه‌های کشاورزی و آب منطقه‌ای است و همه باید برای رفع آن هم فکری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خاطرنشان کرد: متأسفانه جزیره‌ای عمل کردن باعث شده تا منابع ما از بین برود که همین مسئله به ضرورت نشست تأمل و همفکری برای حل مشکلات تاکید دارد.

کد خبر 5726279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha