۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴

با حضور نایب رئیس پارلمان ونزوئلا؛

نمایشگاه فرهنگی دوستی ایران - ونزوئلا در کاراکاس افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی دوستی ایران - ونزوئلا در کاراکاس افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی دوستی ایران - ونزوئلا با حضور حجت الله سلطانی، سفیر ایران در ونزوئلا و پدرو اینفانته نایب رئیس پارلمان ونزوئلا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه فرهنگی دوستی ایران - ونزوئلا با حضور حجت الله سلطانی، سفیر ایران در ونزوئلا، پدرو اینفانته، نایب رئیس پارلمان ونزوئلا و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا و برخی از سفرای دیگر کشورها در ونزوئلا و شخصیت‌های فرهنگی ایران و ونزوئلا در کاراکاس از روز شنبه هفته جاری آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا بیست و دوم اسفند به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حجت الله سلطانی سفیر ایران در ونزوئلا در آئین افتتاحیه این نمایشگاه با تأکید بر روابط خوب ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه زمینه آشنایی دو ملت را بیش از پیش فراهم کند.

نایب رئیس مجلس ونزوئلا، اینفانته نیز با سپاس از برگزاری این نمایشگاه در کاراکاس بر دوستی و شناخت ملت‌های منطقه آمریکای لاتین تأکید کرد.

نمایشگاه از تاریخ ۱۳ اسفند تا ۲۱ اسفندماه سال جاری و در ۹ غرفه برگزار می‌شود. غرفه‌های خلیج فارس با هدف معرفی ایران غرفه آشنایی با ونزوئلا، غرفه زن و حجاب و نیز غرفه ارائه خدمات پزشکی و غرفه کودک از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

کد خبر 5727821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha