۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۴:۳۴

سازمان ملل: خواستار تداوم همکاری ایران با آژانس اتمی هستیم

سازمان ملل: خواستار تداوم همکاری ایران با آژانس اتمی هستیم

معاون سخنگوی سازمان ملل خواستار تداوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فرحان حق» معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد شامگاه چهارشنبه خواستار تداوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

حق طی نشست خبری در سازمان ملل در واکنش به سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس اتمی به تهران و بیانیه مشترک ایران با آژانس، گفت: ما قطعاً از هرگونه همکاری بین دولت ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال می‌کنیم. همانطور که می‌دانید ما بارها آنها را به همکاری نزدیک با آژانس تشویق کرده‌ایم. مطمئناً ما از آنها می‌خواهیم که به تعهداتی که به آژانس داده شده، عمل کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر سازمان ملل بیانیه ایران و آژانس اتمی حرکتی مثبت بود، توضیح داد: ما باید شاهد ادامه پیشرفت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همکاری آنها با ایران باشیم. اما ما می‌خواهیم ایران به همکاری ادامه دهد. این بخش مهمی در اطمینان یافتن از رفع کامل نگرانی‌ها در مورد برنامه هسته‌ای ایران است.

این دیپلمات آمریکایی-پاکستانی در واکنش به سوالی درباره برخی اتفاقات اخیر در ایران از جمله مسمومیت مشکوک تعدادی از دانش‌آموزان دختر، اظهار داشت: ما قطعاً گزارش‌های مربوط به مسمومیت در بین دانش‌آموزان را دنبال می‌کنیم و تیم کشوری سازمان ملل متحد [در ایران] برای بررسی سریع و دقیق واقعیت‌های این موضوع اعلام آمادگی کرده است. مهم است که مقامات ایرانی این موضوع را به طور کامل و شفاف بررسی کنند. ولی ما همچنان به نظارت بر آنچه در آنجا رخ می‌دهد ادامه خواهیم داد».

حق همچنین افزود: ما از حقوق زنان در سراسر جهان دفاع می‌کنیم، از جمله در ایران، همینطور در افغانستان، در هر جایی که حقوق اولیه آنها دچار مشکلات مختلفی شده که مانع تحقق کامل آنها شده است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سازمان ملل به مقامات ایرانی کمک یا در هر تحقیقی در مورد مسمومیت دختران دانش آموز مشارکت خواهد کرد، گفت: تیم کشوری ما در ایران آمادگی خود را برای کمک به مشخص شدن واقعیت این موضوع به مسئولان اعلام کرده است. بدیهی است که باید ببینیم چه می‌شود. اما این بر عهده مقامات ایرانی است که به‌طور کامل و شفاف بررسی کنند.

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل همچنین در پاسخ به سوالی درباره واکنش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات گروسی مبنی بر اینکه هرگونه حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران غیرقانونی است، تاکید کرد: همه باید هر کاری که می‌توانند برای تنش زدایی از اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام دهند و ما همچنان آنها را تشویق می‌کنیم تا از هر چیزی که به تشدید تنش‌ها کمک می‌کند اجتناب کنند.

کد خبر 5728846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      و این در حالی است که ایران از سال 1392 تاکنون همه جانبه با آژانس اتمی خیانتکار کرده است و هنوز هم همه جانبه همکاری می کند ولی متاسفانه معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.
    • بابائی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      درپاسخ به معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار سوال اینجاست که چرا آمریکا جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خودش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و همکاری نمی کند
    • بابائی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      درپاسخ به معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار، سوال اینجاست که چرا کشورهای اروپایی جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و همکاری نمی کنند
    • بابائی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      درپاسخ به معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار، سوال اینجاست که چرا اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خودش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و همکاری نمی کند
    • بابائی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      همکاری ایران با آژانس اتمی اهانت و خیانت و به کشور ایران است چون به خاطر که آژانس اتمی خیانتکار از سال 1392 تاکنون برای آمریکا، سه کشور اروپایی و اسرائیل جاسوسی کرده است و هنوز هم جاسوسی می کند
    • بابائی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      و این در حالی است که ایران از سال 1392 تاکنون بیش از 999 هزار بار با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه همکاری کرده است و هنوز هم همه جانبه همه همکاری می کند پس سران بی ادب آمریکا و سه کشور اروپایی جنایتکار هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
    • بابائی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در باره توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متهم است، نه مدعی.
    • بابائی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از سال 2018 تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره بوده است. آمریکا جنایتکار در سال 2018 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای وبرجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ایران در این مدت 9 سال است که با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه همکاری کرده است نتیجه و جواب نداده است پس دیگر همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      جنایات آل سعود در یمن ادامه دارد حملات ائتلاف سعودی به الحدیده یمن منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته استان الحدیده یمن را هدف حملات هوایی، موشکی و توپخانه قرار داده و ۵۰ بار آتش‌بس ادعایی در این استان را نقض کرده‌ است.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      صادرات نرم‌افزارهای جاسوسی صهیونیستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که یکی از شرکت‌های مستقر در فلسطین اشغالی به برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نرم‌افزارهای جاسوسی صادر کرده است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا ۸ فرد و ۳ نهاد ایرانی را تحریم کرد و باز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حمایت وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار از اغتشاشات اخیر در ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اذعان جامعه اطلاعاتی آمریکا: ایران اقدامی برای تولید سلاح هسته ای انجام نمی‌دهد
    • بابائی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا ۸ فرد و ۳ نهاد ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه، مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین است و هم همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده است
    • اعتراض IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      معاون سخنگوی سازمان ملل خواستار تداوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است و هم ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت وزیر امور خارجه ایران بوده است.
    • بابائی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      برجام دیگر وجود خارجی ندارد چون به خاطر که تحریم های توسط خیانتکاران و خیانتکاران به سرکردگی کاخ سفید جنایتکار همچنان نیز ادامه دارد!
    • برجامی وجود ندارد که بخواهیم احیا کنیم IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      برجامی وجود ندارد که بخواهیم احیا کنیم
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا و چند کشور مغرور اروپایی در موضوع حقوق بشر و زنان بدهکار جهان و جامعه بشری هستند
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار در موضوع حقوق بشر و زنان بدهکار جهان است
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده سازمان ملل در موضوع حقوق زنان بدهکار جهان هستند
    • بابائی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مشکل توافق هسته ای و برجام حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
    • بابائی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دخالت و مداخله آمریکا و مزدورانشان در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم بیشتر شده است چرا؟
    • بابائی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
    • بابائی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      واشنگتن از سال 1394 تاکنون در مورد توافق هسته ای، برجام و غیره بیش از 999 هزار بار به ایران و جهان دروغ گفته است/ اروپا از سال 1394 تاکنون در مورد توافق هسته ای، برجام و غیره بیش از 999 هزار بار به ایران و جهان دروغ گفته است.
    • اعتراض IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیگر نباید با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند پس اتحادیه اروپا جنایتکار مانند آمریکا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال تحریم کردن ایران بوده است، نه عمل و اجرا برجام
    • در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.
    • بابائی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند/ آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
    • بابائی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد، همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا جنایتکار بوده است.
    • بابائی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      در پاسخ به سران بی ادب کشورهای غربی جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام و هم لغو تحریم های غیر قانونی عمل نکردند چرا؟ اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است
    • بابائی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای ایران، متهم هستند، نه مدعی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 2015 تاکنون توافق هسته ای و برجام را نقض کردند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با خیانتکار و جنایتکار مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با دشمنان ملت ایران و دشمنان حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و گفت وگو و همکاری کند. طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با حامیان اصلی اغتشاشگران مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
    • بابائی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه تروریستی مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
    • حرف دل همه مردم ایران IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا
    • حرف دل همه مردم ایران IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا
    • بابائی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دخالت و مداخله اوکراین جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است/ دخالت و مداخله اسرائیل جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است.
    • بابائی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ایران باید از مذاکره 9 سال و برجام 7 سال درس عبرت بگیرد دیگر نباید با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری کند
    • بابائی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند، این آمریکا جنایتکار بود که در سال 2018 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است، نه ایران آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
    • بابائی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
    • بابائی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار بعد از 21 سال افغانستان را به گروهک تروریستی طالبان تحویل داده است چرا؟
    • بابائی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      درخواست دمشق از جامعه جهانی برای محکوم کردن حمله اسرائیل به فرودگاه حلب/ و این در حالی است که جامعه جهانی از سال ۱۹۱۸ تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لبنان و منطقه خاورمیانه بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند. اعتراضات اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد.
    • بابائی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
    • بابائی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند.
    • بابائی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.
    • بابائی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      کسانی که با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، و حمایت آمریکا و متحدانش در حوادث اخیر در کشور دست به اقدامات تروریستی زنند و مرتکب جنایات علیه بشریت شدند و باید بدون محاکمه اعدام شوند. اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
    • بابائی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند مقصران اصلی آشوب در زاهدان چه کسانی هستند؟ گروه های تروریستی مورد حمایت اروپا و متحدانش!
    • بابائی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دخالت و مداخه رئیس‌جمهوری آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران برای آمریکایی ها جنایتکار گران نمام می شود و ما از آمریکایی ها جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه انتقام می گیریم.
    • بابائی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون با حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند. واین در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 2015 شریک جرم جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      واین در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 2011 شریک جرم جنایت های آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در سوریه وعراق بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      وقتی جنایتکاران علیه زنان طرفدار حقوق زنان می‌شوند سازمان تروریستی منافقین، جنایات بی‌سابقه‌ای را در قبال زنان و از جمله زنان عضو سازمان مرتکب شد که از تشکیل حرمسرا برای رجوی تا دستور طلاق به زوج‌ها و خارج کردن رحم را شامل می‌شود.
    • بابائی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آزمایش موشکی مجدد کره شمالی/ واکنش آمریکا به آزمایش موشک بالستیک کره شمالی بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم
    • بابائی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
    • بابائی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است. باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
    • بابائی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است
    • بابائی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است
    • بابائی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مردم جهان سال‌هاست چهره بی‌نقاب حقوق‌بشرِ آمریکایی را مشاهده کردند
    • بابائی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند/ اروپایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند/ صهیونیست ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد/ اروپا جنایتکار می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد.
    • بابائی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها، آمریکا و متحدانش را ناکام گذاشت
    • مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمر IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود
    • مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمر IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.
    • بابائی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      باید جنایت آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
    • بابائی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بایدن: تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع خواهیم کرد/ و باز هم بایدن مانند ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      غربی‌ها جنایتکارحقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند فرانسه جنایتکارو آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
    • بابائی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید. در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است.
    • بابائی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد. آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
    • بابائی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 8 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است. آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوز
    • بابائی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      کشتاریمنی ها جنایت جنگی علیه بشریت است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد. کشتاریمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی مقامات بی ادب عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
    • بابائی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      همه گروه های تروریستی آموزش دیده عربستان هستند گروه های تروریستی منطقه آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان سعودی هستند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد/ اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند/ اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
    • بابائی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
    • بابائی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      نهاد های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید، واشنگتن و آمریکا ببندند از سازمان های بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید، واشنگتن و آمریکا ببندند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      رسانه‌های کشور‌های غربی جنایتکار سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر دیگر نمی توانند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره را سرپوش بپذارند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
    • بابائی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      همه قرائن نشان می‌دهد گروسی رئیس‌آژانس هسته‌ای همکار اسرائیلی‌ها است و مأموریت دارد تمام اطلاعاتی را که از فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست می‌آورد در دست اسرائیلی‌های تروریست بگذارد. دیدیم که در گذشته به تأسیسات اتمی کشورمان در نطنز با اطلاعاتی که به دست آوردند آسیب رساندند و خساراتی به کشور وارد شد
    • بابائی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      تسلیحات آلمانی در راه عربستان واین در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    • بابائی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بیانیه‌های آلمان و آمریکا درباره حمله ایران به مقر گروهک‌های تروریستی نشان داد که آلمان و آمریکا از گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق حمایت می کنند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکایی‌ها ۴۸ تانکر دیگر از نفت سوریه را غارت کردند منابع سوری از سرقت ۴۸ تانکر نفت سوریه توسط نیرو‌های تروریستی آمریکا در این کشور خبر دادند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بایدن: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم/ شمار قربانیان توفان ویرانگر ایان در آمریکا به ۱۰۱ نفر رسید/ آقای جو بایدن! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
    • بابائی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      تلفات طوفان «ایان» در آمریکا به بیش از ۱۰۰ نفر رسید/ آقای جو بایدن! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مدعیان دورغین حقوق بشر خودشون دانشمندان ایران رو ترور کردن و با افتخار هم گفتن که به کمک اونها دانشمندان ایران شهید شدن
    • بابائی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
    • بابائی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟ تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
    • بابائی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
    • بابائی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است. اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      یکی نیست دختر کُش و کودک کُش افغانستان رو تحریم کنه؟؟؟
    • بابائی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      و این در حالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار به همراه آمریکا، سه کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
    • بابائی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      تحریم های آمریکا جنایتکار و اتحادیه اروپا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و سایر کشورهای ثابت کرده است که در جهان شورای حقوق بشر سازمان ملل وجود ندارد.
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      بنده موضوع مسمومیت دانش آموزان در ایران را دقیق بررسی کرده ام 100 درصد فقط آمریکا، انگلیس، آلمان، گروهک تروریستی ضد اننقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان حقوق بشر جنایتکار عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در ایران هستند
    • بابائی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ادعای اسکای نیوز: ایران مخفیانه حجم عظیمی از مهمات را به روسیه ارسال کرده است/ 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2021 تاکنون انواع سلاح های مختلف اوکراین جنایتکار را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    • بابائی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی حقوق بشر در جهان باشند/ کشورهای غربی جنایتکار که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی را ندارند.
    • بابائی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مدعیان امروز حقوق بشر،دستشان به بیش از 999 هزار بی گناه آغشته است
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      تحریم‌های یکجانبه تهدیدی برای جامعه جهانی است
    • بابائی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      حضور القاعده و داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، سوریه و یمن امنیت منطقه را تهدید می‌کند
    • بابائی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، ئامارات و اسرائیل بوده است.
    • بابائی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
    • بابائی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
    • بابائی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ سوال اینجاست که پس چرا ایران باز هم به دنبال مذاکرات برجام است. مذاکرات برجام از دستور کار خارج شده است/ ولی متاسفانه دولت و مسئولین باز هم به دنبال مذاکرات برجام هستند شرم آور و تاسف بار است
    • بابائی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است. سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      سازمان ملل خیانتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد! مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
    • بابائی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      مدعیان حقوق بشر و تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان برای ما یکی هستند.
    • بابائی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا همان تروریسم بین المللی است/ آمریکا همان القاعده است/ آمریکا همان داعش است.
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      دخالت آمریکایی‌ها در این زمینه می‌تواند اهمیت نبرد و پیامدهای اصلی درگیریِ پیشِ رو را افزایش دهد.
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ بنده موضوع مسمومیت دانش آموزان در ایران را دقیق بررسی کرده ام 100 درصد فقط آمریکا، انگلیس، آلمان، گروهک تروریستی ضد اننقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان حقوق بشر جنایتکار عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان در ایران هستند
    • بابائی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات گروه های تروریستی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد/ آمریکا جنایتکار با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر باشد.
    • بابائی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      0 0
      آمریکا با خروج از برجام قطعنامه را نقض کرده است.
    • بابائی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است/ زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است/ زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.
    • بابائی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران 2 شهروند سعودی اعدام شدند/ تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس 2 شهروند سعودی اعدام شدند.
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید/ زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است. زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است. زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      معرفی می کند آمریکا دارای سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشر است/ ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافرتی کشورمان را با 290 مسافر سرنگون کرد اما فرمانده آن ناو مورد تشویق مقامات کشورشان قرار گرفتند که اینها نمونه ای از اقدامات ضدبشری غرب علیه مردم کشور ما است.
    • بابائی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشری را آمریکا دارد و در عین حال بصورت بیشرمانه دایه دار حمایت از حقوق بشر به نفع مقاصد خودشان هستند.
    • بابائی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      دولت عربستان اعدام 2 شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما آمریکا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است/ دولت عربستان اعدام 2 شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما اتحادیه اروپا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است.
    • بابائی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      0 0
      آمریکا در سال 2018 از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران غلط و اشتباه است.