۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

رئیس شبکه بهداشت ودرمان محمودآباد:

سگ هار ۸ نفر را در محمودآباد مجروح کرد

سگ هار ۸ نفر را در محمودآباد مجروح کرد

محمودآباد- رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: یک قلاده سگ هار در جمعه بازار این شهر به هشت شهروند محمودآبادی حمله و آنان را مجروح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس توان با اشاره به حمله یک سگ ولگرد به هشت نفر در محمودآباد افزود: مجروحان بلافاصله برای درمان به درمانگاه شهدای هفتم تیر این شهرستان منتقل شدند.

توان با ببان اینکه این سگ ولگرد، هار بود و هفت مرد و یک زن بزرگسال را مورد حمله قرار داد، گفت: این سگ هار توسط مأموران دامپزشکی و شهرداری محمودآباد معدوم و لاشه آن به آزمایشگاه انستیتو پاستور آذربایجان غربی منتقل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد افزود: مصدومین نیز بلافاصله در مرکز درمانی شهدای هفتم تیر واکسن هاری دریافت کردند.

وی ادامه داد: مرکز واکسیناسیون هفتم تیر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی به شهروندان است و به هر فردی که مورد گزش سگ‌های ولگرد قرار بگیرد سه دوز واکسن تزریق می‌شود.

کد خبر 5729155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      چرا مسئولین کشور سگان ولگرد را معدوم نمیکند؟کل کشور را پر کرده اند
    • رامین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 0
      اینجا چند تا سگ ولگرد در یافت آباد شمالی تهران وجود داره متطقه شهرک امام خمینی بلوار معلم نبش مظفری بیشتر از پنج دفعه با شماره ۱۳۷ تماس گرفتیم یا جواب سربالا میدن یا بعد۲۴ ساعت پیامک میاد که در حوزه اختیارات ما نیست سگ ولگرد چه هزینه ای برای کارکنانی که حقوق میگیرن و کاری در این خصوص انجام نمیدن