۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸

رئیس آموزش و پیشگیری آتش‌نشانی اردبیل:

حادثه تلخی تاکنون در اردبیل رخ نداده است

حادثه تلخی تاکنون در اردبیل رخ نداده است

اردبیل- رئیس آموزش و پیشگیری آتش‌نشانی اردبیل گفت: در روزهای اخیر هیچ‌گونه حادثه تلخ و ناگوار ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در اردبیل رخ نداده است.

حمید میراحمدزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در اردبیل در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال به حال آماده‌باش درآمدند تا در صورت بروز حوادث در این روزها بتوانند در سریع‌ترین زمان امدادرسانی را انجام دهند.

وی از خانواده‌ها خواست تا در روز چهارشنبه آخر سال و ایام پایانی سال‌جاری مراقبت بیشتری را از فرزندان خود داشته باشند و در صورت روشن کردن آتش در فضای محدود، اطفای حریق را به سرعت انجام داده و زمینه گسترش آتش را با وسایل خطرناک به وجود نیاورند.

رئیس آموزش و پیشگیری آتش‌نشانی اردبیل تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۵ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در مناطق مختلف استان اردبیل دچار مصدومیت شدند که عمده صدمات مربوط به اعضای دست و چشم بوده که امیدواریم در روزهای آینده شاهد بروز حوادث تلخ در اردبیل و سایر شهرها نباشیم.

میراحمدزاده گفت: متأسفانه برخی‌ها با مواد محترقه دست‌ساز و خطرناک در روزهای اخیر سعی کردند تا اختلالی را در زندگی روزمره مردم به وجود آورند که با اقدام به موقع پلیس جلوی این رفتارهای خطرناک گرفته شده و انتظار می‌رود با هوشیاری مردم در چهارشنبه آخر سال به جای سوز و گداز، شاهد پهن شدن بساط سرور و شادی در بین خانواده‌ها باشیم.

رئیس آموزش و پیشگیری آتش‌نشانی اردبیل افزود: همکاران ما امروز و فردا و حتی ایام پایانی سال تلاششان بر این است تا به موقع در محل‌های تعیین شده حضور پیدا کرده و در سریع‌ترین زمان با استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب خدمات‌رسانی کرده و جلوی بروز حوادث ناگوار را بگیرند.

کد خبر 5732524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha