۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۲

معاون دادستان مرکز استان سمنان تاکید کرد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش جامعه در استان سمنان

برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش جامعه در استان سمنان

سمنان- معاون دادستان مرکز استان از برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: دستگاه قضایی برخورد بدون مماشاتی با متخلفان دارد.

محمد تقی گلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تشدید نظارت‌ها در شب چهارشنبه سوری، بیان کرد: به دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی شهرستان‌های استان سمنان اعلام شده که با کسانی که به هر نحوی برهم زننده نظم و آرامش و آسایش جامعه در روز چهارشنبه آخر سال هستند، برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به تمام شعب قضائی استان سمنان ابلاغ شده که مسائل مرتبط با شب چهارشنبه سوری را با سرعت و دقت رسیدگی قاطع قانونی داشته باشند، افزود: دستگاه قضائی بدون مماشات با متخلفان برخورد می‌کند.

معاون دادستان استان سمنان با بیان اینکه تحرکات افرادی که سال‌های گذشته سابقه داشتند و افراد سودجو و فرصت طلب که چهارشنبه سوری را بهانه‌ای برای بر هم زدن نظام و امنیت می‌دانند، رصد خواهد شد، بیان کرد: فراجا دستگیری برهم زنندگان نظم را بر عهده خواهد داشت.

گلی با بیان اینکه خودروهایی که در شب چهارشنبه سوری توقیف شود به پارکینگ منتقل و تا پایان تعطیلات نگهداری خواهد شد، بیان کرد: از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم تا بیشتر به موضوع چهارشنبه پایان سال دقت داشته و در کنترل بیشتر شرایط فرزندانشان کوشا باشند چرا که در سال‌های قبل حوادث بسیار تلخی از کوری تا قطعی عضو در استان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های استان سمنان خوشبختانه نسبت به شرایط واقف هستند و همکاری بسیار خوبی نیز دارند اما مخاطب دستگاه قضائی عده قلیلی هستند که برهم زدن نظم را سرلوحه خود قرار می‌دهند، بیان کرد: دستگاه قضائی برخورد جدی با این افراد خواهد داشت.

معاون دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه از جوانان می‌خواهیم هیجانات خود را در این شب‌ها قدری کنترل کنند تا اتفاق تلخی رقم نخورد، ابراز کرد: از عامه مردم می‌خواهیم تا اگر حرکات مشکوک یا برهم زدن نظمی را در سراسر شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان مشاهده کردند با پلیس ارتباط برقرار کرده و آن را گزارش دهند.

کد خبر 5732796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha