۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹

با معرفی نفرات و تیم های برتر؛

مسابقات ورزشی محلات سنندج پایان یافت

مسابقات ورزشی محلات سنندج پایان یافت

سنندج- مسابقات ورزشی محلات سنندج با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهر سنندج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

مسابقات محلات سنندج در ۴ رشته ورزشی ۲ رشته مختص بانوان در رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این مراسم اظهار کرد: اقدامات شهرداری سنندج در دو حوزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی طی سال جاری قابل تقدیر بوده است.

فرهاد میمنت آبادی افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی در همه ابعاد زندگی مردم نقش دارد و اجرای این وظایف متعدد است که زمینه تحقق شهر آباد و شهروندان سالم و شاد را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهرداری سنندج با حضور ۶۰۰ نفر برگزار شد، گفت: ایجاد شعف و شادابی در جامعه، تقویت استعدادهای ورزشی، فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه سلامتی در جامعه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده است.

مسابقات ورزشی محلات سنندج پایان یافت

رئیس شورای شهر سنندج افزود: اگرچه بر اساس مأموریت و وظایف تعریف شده، رسالت شهرداری تقویت ورزش‌های همگانی است اما شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج در این دوره از ورزش قهرمانی هم غافل نبوده است.

میمنت آبادی اظهار کرد: همه آحاد جامعه در حوزه ترویج فرهنگ ورزش همگانی مسئول هستیم و در راستای رفع مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد تلاش کنیم.

وی افزود: مشکلات متعددی در زمینه زیرساخت‌های ورزشی در مرکز استان وجود داریم و امکانات موجود پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: تقویت امکانات و زیرساخت‌های ورزشی نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد و شورا و شهرداری سنندج تمام قد از سرمایه گذارانی که در این حوزه ورود پیدا می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

کد خبر 5733492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha