۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

اطلاعیه وزارت دفاع روسیه؛

انهدام توپخانه آمریکایی مستقر در اوکراین

انهدام توپخانه آمریکایی مستقر در اوکراین

در ادامه درگیری نظامی امروز روسیه با اوکراین، ارتش روسیه از انهدام موفق سامانه توپخانه آمریکایی اوکراین و یک فروند پهپاد رزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از انهدام سامانه توپخانه آمریکایی «هویترز» اوکراین و سرنگونی یک فروند پهپاد رزمی از نوع «می - ۸» خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که در جریان عملیات نظامی روسیه در اوکراین، ارتش روسیه موفق به انهدام توپخانه ارتش اوکراین شد. این نقطه، محل تجمع مزدوران و نیروهای غربیِ متحد کی‌یف و انبار مهمات ارتش اوکراین در حد فاصل مناطقی از جمله «گریانوفکا»، «استیبوفایا»، «نوفوسیلوفا» و «تیموفکا» واقع در منطقه خارکوف در محور عملیاتی «کوباینسک» بود.

با وجود آنکه کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا، ارتش اوکراین را مجهز به انواع سامانه‌های موشکی و تسلیحات نظامی کرده‌اند، اما بارها ارتش روسیه موفق شده است مواضع و استحکامات نظامی کی‌یف را منهدم کند.

کد خبر 5734269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ها شم لرستانی IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      ایران اگر مرد باشد تا آخر پست آقای پوتین کند درست است آمریکا برای منطقه نقشه تازه کشیده اند با اروپاه...همه‌ی آنها حراحمزاده هستند جز منافع خود بویی از انسانیت نبردهاند.