۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

امام جمعه رباط کریم:

توافق ایران و عربستان نشان از بی اعتمادی عرب ها به آمریکا است

توافق ایران و عربستان نشان از بی اعتمادی عرب ها به آمریکا است

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم گفت: توافق ایران و عربستان نشان از بی اعتمادی عرب ها به آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رباط کریم طی سخنانی گفت: سال ۱۴۰۱ سال مقاومت مردانه و ایستادگی شجاعانه ملت ایران در جنگ ترکیبی دشمنان بود.

وی افزود: در این سال دشمنان هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند و هدف آنها تنها براندازی نظام و تغییر حکومت نبود، هدف تجزیه ایران و تکه تکه کردن کشور بود.

امام جمعه رباط کریم با بیان این که جنگ ترکیبی دشمنان با بیداری و ایستادگی مردم شکست خورد، گفت: ایران اسلامی برخلاف تصور دشمنان همچنان قوی و با عزت است.

وی به توافق ایران و عربستان اشاره کرد و افزود: این توافق به اعتراف رسانه‌های غربی و صهیونیستی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست سنگینی برای آمریکا و اسرائیل بود.

ترابی گفت: توافق تهران - ریاض نشان از قدرت و اقتدار ایران و بی اعتمادی عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به آمریکا است.

کد خبر 5735433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      با سلام و درود خدمت تمامی ایرانی های عزیز مگه عربستان چه داره به قول خود شما که حالا مهم شده مگه شما تندروها سفارت عربستان نیست نابود نکردی حالا چی شده که عربستان کشور مهمی شده حالا به جه قیمتی که خسارت ارمکو از چیب ملت باید پرداخت شود این همه اختلاس .فقر .فحشا.بیکاری.اینها رو بیای درست کنید
    • حمید IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      تا دیروز که عربستان بد بود یک دفعه خوب شد