۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

پژمانفر در گفتگو با مهر:

حقوق معلمان امروز پرداخت می‌شود/ بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنیم

حقوق معلمان امروز پرداخت می‌شود/ بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنیم

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان در پایان سال ۱۴۰۱ گفت: رتبه‌بندی معلمان مسئله‌ای است که به عنوان یک اقدام بابرکت در دولت سیزدهم آغاز شد اما متأسفانه با توجه به عملکرد ضعیفی که در این موضوع شکل گرفت، این اقدام با برکت علیرغم اعتباراتی که پیش بینی شده بود، نتوانست به عنوان یک برگ زرین در این مقطع محقق شود.

وی تصریح کرد: همین موضوع باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود؛ اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

پژمانفر با اشاره به شکایاتی که در زمینه اجرای رتبه‌بندی معلمان و همچنین تأخیر در برخی پرداختی‌ها همچون پرداختی بازنشستگان عنوان کرد: بنده ضمن عذرخواهی از جامعه فرهنگیان و بازنشستگان تضمین می‌دهم که این موضوع را در اسرع وقت در کمیسیون اصل نود پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جریان این پیگیری‌ها از نمایندگان تشکل‌ها نیز دعوت می‌کنیم تا از روند کار مطلع باشند. امید است بتوانیم با حضور و همکاری مسئولین آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و تشکل‌ها، تأخیری که در این زمینه به و جود آمده را جبران کنیم.

کد خبر 5737416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Ali IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      سلام ساعت ۱۲:۲۲ مورخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ نه تنها‌ معوقات ، مطالبات ، اضافه کار. بلکه حتی حقوق اسفندماه فرهنگیان پرداخت نگردیده است.
    • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      کدام عذرخواهی؟! رتبه بندی ناقص و تبعیض آمیز را بقدری اطاله دادید که همه ناراضی شوند.نفوذی ها مدام در حال ضربه زدن هستند.
    • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      مشکل اصلی رتبه بندی فرهنگیان این است که بجای اینکه مجموع نمرات ملاک قرار داده شود اگر دریک قسمت مثلاً شایستگی تخصصی نمره کمتر داشته باشید آن ملاک رتبه بندی قرار داده می شود