۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳

فرمانده مرزبانی گلستان خبرداد؛

گشت های نوروزی مرزبانی گلستان برای خدمت رسانی به مردم

گشت های نوروزی مرزبانی گلستان برای خدمت رسانی به مردم

گرگان- فرمانده مرزبانی گلستان گفت: گشت های نوروزی برای خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت مسافران و مهمانان نوروزی توسط نیروهای مرزبانی و دریابانی گلستان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا حاتمی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: گشت های نوروزی برای خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت مسافران و مهمانان نوروزی توسط نیروهای مرزبانی و دریابانی انجام می شود.

فرمانده مرزبانی استان گلستان افزود: مرزبانی استان گلستان با اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی با همکاری مرکز بهداشت استان و اورژانس ۱۱۵ در ایستگاه های نوروزی که در حوزه استحفاظی یگان های مرزی و دریایی برپا شده آماده خدمات رسانی در زمینه بهداشتی و درمانی به مرزنشینان و مسافران نوروزی خواهد بود.

وی با اشاره به گشت های نوروزی مرزبانان در راستای ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت مسافران، مهمانان و شهروندان، ادامه داد: امنیت از اساسی ‎ترین نیازهای مردم است که مرزبانان این استان در ایام نوروز با حساسیت و حضور شبانه روزی در تلاش هستند تا مسافران نوروزی به استان گلستان در سایه آرامش و آسودگی خاطر به تفریح و گردش بپردازند.

حاتمی با تأکید بر اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی تأمین نظم و امنیت نوروزی، برنظارت و کنترل یگان های عمل کننده در طرح و رفع معایب و نواقص تأکید کرد و گفت: بی شک حضور مرزبانان در حوزه استحفاظی ضریب احساس امنیت در بین مردم را دو چندان می کند و مسافران نوروزی در چتر نظم و امنیت با خیال آسوده از سفر نوروزی لذت خواهند برد.

کد خبر 5737582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha