۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۷

استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی آماده پذیرش مسافران نوروزی است

آذربایجان غربی آماده پذیرش مسافران نوروزی است

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان در استان برای استقبال، پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر دوشنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات، آتش نشانی و اورژانس در گفت وگو با خبرنگاران بر لزوم همراهی با مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا خاطرات خوبی از حضور و اقامت در آذربایجان غربی در ذهن مسافران باقی بماند.

وی اظهار کرد: طی بازدیدی از مراکز خدمات رسان داشتیم به طور جد می‌توان گفت همه دستگاه‌های امدادی برای خدمت رسانی و راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش هستند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیلات سفر در استان گفت: از یک ماه گذشته جلسات متعددی برگزار شد تا امروز در در آستانه نوروز شاهد آمادگی هر چه تمام تر نیروهای امدادی و خدمات رسان باشیم.

معتمدیان با اشاره به بررسی میدانی امروز از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان ادامه داد: همه این دستگاه‌ها از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و آتش نشانان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: مجموعه میراث فرهنگی نیز با ایجاد بازارچه عرصه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و آماده شدن موزه‌ها برای استقبال و پذیرش مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

معتمدیان با اشاره به آمادگی برای ارائه خدمات حداکثری به میهمانان و مسافران نوروزی در راستای کاهش سوانح رانندگی یادآور شد: تلاش بر این است که آمار تلفات احتمالی حوادث جاده‌ای را کاهش بدهیم تا انشاالله تلفات جانب نسبت به سال‌های گذشته کمتر شود.

کد خبر 5737780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha