۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد؛

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در لنگرود

لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از کشف انبار احتکار ۸۶۸ میلیون ریالی ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیازهای مصرف‌کنندگان است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با مفسدین اقتصادی و محتکران کالا، افزود: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به محض دریافت گزارش مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در حاشیه شهر لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرخوش پور ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شدند.

وی از کشف ۹۱۲ عدد ربع گوجه فرنگی، ۵۲۵ عدد مایع ظرف شویی و ۱۳۶ عدد روغن سرخ کردنی از این انبار خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۸۶۸ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5739183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      0 0
      این اسمش احتکار و ارزاق نیستا😂🤣