۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

مدیرکل زندان‌های استان سمنان:

آزادی فرد محکوم به قصاص در شاهرود/خانواده مقتول از حق خود گذشتند

آزادی فرد محکوم به قصاص در شاهرود/خانواده مقتول از حق خود گذشتند

شاهرود- مدیرکل زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه خانواده شاهرودی در آغاز سال نو فرد محکوم به قصاص را بخشیدند، گفت: عشق به امام حسین(ع) و حرمت ماه مبارک رمضان این کار خیر را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی غروب شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) و حرمت ماه مبارک رمضان کار خیر را در شاهرود رقم زد، ابراز داشت: در آغازین روزهای سال نو خانواده داغدار از قصاص نفس گذشتند و آزادی را به فرد محکوم هدیه کردند.

وی ضمن بیان اینکه مددکاران کوشیدند تا جانی تازه به این محکوم ببخشند، افزود: این فرد طی سال ۱۴۰۰ بر اثر نزاع و درگیری موجب عذادار شدن خانواده دیگر شد و اینک دل داغ دیده با بخشیدن این فرد خانواده دیگری را شاد کردند.

مدیر کل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه بخشش دل دریایی می‌خواهد، ابراز داشت: این اقدام خانواده مقتول نشان داد که هنوز هستند افرادی که با داشتن چنین دل‌های دریایی می‌کوشند تا جانی را به کالبد فرد محکوم ارزانی دارند.

کهربایی اضافه کرد: خیران به پاس این اقدام ارزشمند خانواده مقتول ترتیبی در نظر گرفتند تا خانواده داغدار به سفر معنوی کربلا مشرف شوند.

کد خبر 5740426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha