۶ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۴

طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شد؛

خروج ۲۰۵ سیلندرگاز از چادرهای مسافران اصفهان

خروج ۲۰۵ سیلندرگاز از چادرهای مسافران اصفهان

اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۲۰۵ سیلندر گاز توسط گشت‌های بازرسی سازمان آتش نشانی از چادرهای مسافران خارج شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۳۲۱ چادر در سه کمپ اصفهان برپا شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ مورد در باغ فدک، ۱۴۱ چادر در ورزشگاه ولایت و ۶۰ چادر نیز در دانشکده آب و برق برپا شد.

وی افزود: ۲۰۵ سیلندر گاز توسط گشت‌های بازرسی سازمان آتش نشانی از چادرهای مسافران خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین در کوه صفه نیز ۱۳۶ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه انجام شده که با فعالیت ۲ اکیپ ثابت و ۲ اکیپ گشتی در نقاط ایستگاه ۲، آبشار و چشمه خاجیک گشت موتوری انجام پذیرفت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۸۰ مورد توصیه ایمنی و پیشگیری از رفتارهای خطرناک به مسافران نصف جهان ارائه شد؛ توصیه ما به گردشگران و شهروندان این است که همواره در حواشی رودخانه‌ها و مکان‌های آبی مراقب کودکان و نوجوانان باشند و از شنا کردن در محل‌های غیر ایمن خودداری کنند، همچنین در صورت استفاده از قایق در دریاچه‌های قایقرانی حتماً از جلیقه‌های نجات مناسب استفاده کنند.

کد خبر 5740617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha