۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵

از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی تاکنون؛

۲۳ هزار کیلو فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شده است

۲۳ هزار کیلو فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شده است

تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران از انجام چهار هزار بازدید از مراکز عرضه محصولات خام دامی استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۳ هزار و ۴۸۸ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد معدوم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمدیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا هشتم فرودین ماه ۱۴۰۲ بازرسان دامپزشکی استان تهران در دو شیفت صبح و عصر بدون تعطیلی مراکز تحت پوشش را رصد و نظارت کرده اند.

وی افزود: در این مدت چهار هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده که تا کنون ۱۰۶ هزار و ۵۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاقد هویت ضبط و ۲۳ هزار و ۴۸۸ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر قابل مصرف معدوم و چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

محمدیان با بیان اینکه ۲۸ واحد متخلف نیز در سطح استان تهران با حکم مراجع قضائی پلمب شده است گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست و در این خصوص هیچ گونه اغماضی نداریم و با شدت با متخلفین برخورد قانونی خواهیم کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران بیان داشت: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه فراورده‌های خام دامی غیر مجاز می‌توانند با ادارات دامپزشکی شهرستان‌های استان و یا کد چهار رقمی ۱۵۱۲ تماس بگیرند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.
وی در پایان از مردم عزیز استان تهران درخواست کرد فرآورده‌های دامی مورد نیاز را فقط از مراکز مجاز عرضه تهیه و به تاریخ تولید و انقضا توجه کنند

کد خبر 5742317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha