۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

بهره‌مندی حدود ۵۶هزار مسافر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی در خوزستان

بهره‌مندی حدود ۵۶هزار مسافر از خدمات ایستگاه‌های ایمنی در خوزستان

اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون، ۵۵ هزار و ۹۱۲ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی سلامت مسافرین نوروزی در استان بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بزاز زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در حوزه جوانان اقدامات و فعالیت‌های مختلفی مانند دوست‌دار کودک، مخاطرات زیست محیطی، خیمه نماز و… انجام می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: بر این اساس تا پایان روز نهم فروردین ماه ۱۴۰۲، ۵۵ هزار و ۹۱۲ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی سلامت مسافران نوروزی در استان بهره‌مند شده‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان به ارائه عملکرد هلال احمر خوزستان تا پایان روز نهم پرداخت و افزود: در این مدت یک هزار و ۳۳۲ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه و در راه مانده اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۷ هزار و ۴۴۱ مهمان ضمن حضور در فضای ایستگاه‌ها به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی پیوسته‌اند؛ همچنین ۲۳ هزار و ۹۸۷ کودک با حضور در فضاهای دوست‌دار کودک، آموزه‌های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن گفت: بیش از ۳۱ هزار و ۶۴۰ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده‌اند.

کد خبر 5743906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha