۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵

کبری خزعلی:

ضرورت حفظ حجاب/ همه دستگاه‌ها در موضوع حجاب مسؤولیت دارند

ضرورت حفظ حجاب/ همه دستگاه‌ها در موضوع حجاب مسؤولیت دارند

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: تمام دستگاه‌ها در موضوع حفظ حجاب و عفاف نقش دارند و باید در این رابطه به ایفای نقش بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، کبری خزعلی، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: دشمن خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته و در جهت انحطاط بنیان خانواده اقدامات گسترده‌ای آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی به برنامه‌های دشمن دست رد زده‌اند، گفت: این موضوع در مراسم ۲۲ بهمن به خوبی نمایان بود و زنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

خزعلی با اشاره به ضرورت رعایت عفاف و حجاب گفت: تمام دستگاه در موضوع حفظ عفاف و حجاب نقش دارند از آموزش و پرورش گرفته تا وزارت ارشاد و… باید هر چه بیشتر در جهت تبلیغ حجاب و بیان جاذبه‌های آن تلاش کرده و جوانان را اقناع کنند.

وی گفت: ارجاع جوانان به فضای مجازی نه تنها سبب پاسخ‌گویی به آنها نمی‌شود بلکه شبهه‌های بیشتری ایجاد می‌کند.

خزعلی گفت: در میان همه دستگاه‌ها سازمان بسیج و آموزش و پرورش بهترین عملکرد را داشته و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کارهای زیادی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شرایط طوفانی برای موضوع حجاب و اعتقادات مواجهیم و متأسفانه از لحاظ هنری پاسخگوی این نسل جوان نبوده‌ایم و باید کارهای گسترده‌ای صورت گیرد.

کد خبر 5744096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسکاپی AE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      2 4
      درود خدا به فداییان اسلام
    • صادق IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      2 2
      این روزها فیلمی در خصوص برخورد زشت یک آقا با دو خانم بی حجاب در یک مغازه دست به دست میشودکه به شدت هم گسترده تر میشود که خیلی شبیه به فیلم سناریوی کتک زدن یک خانم جلوی مدرسه دخترانه که اوهم به ظاهر مادر معترض یک دانش آموز بود که در اصل اینگونه نبود و برای تشویش اذهان عمومی و بدبین سازی مردم است.