۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی در پی شهادت جوان فلسطینی

اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی در پی شهادت جوان فلسطینی

منابع فلسطینی از اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی در پی شهادت یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، در پی شهادت محمد خالد العصیبی جوان فلسطینی ساکن روستای حوره در النقب اشغالی در ورودی مسجد مبارک الاقصی، کمیته عالی پیگیری امور فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ ظهر امروز شنبه جلسه‌ای را در دفتر خود در این روستا برگزار خواهد کرد.

شورای روستای حوره تاکید کرد که شهادت این جوان بی‌گناه فلسطینی تعدی آشکار علیه غیرنظامیان است و هیچ توجیهی ندارد و این جنایت بار دیگر نژادپرستی پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را نشان داد.

در همین راستا، در بسیاری از شهرهای فلسطینی در اراضی اشغالی از جمله رهط، النقب و … فردا یکشنبه روز خشم و اعتصاب سراسری اعلام شده است.

محمد العصیبی جوان ۲۶ ساله فلسطینی ساکن روستای حوره در النقب اشغالی شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی باب السلسله به شهادت رسید. این جوان فلسطینی چند هفته پیش در رشته پزشکی از یکی از دانشگاه‌های رومانی فارغ التحصیل شد بود.

منابع فلسطینی اعلام کردند که این جوان فلسطینی قصد دفاع از یک دختر فلسطینی در برابر حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی مقابل یکی از دروازه‌های مسجد الاقصی را داشت که به ضرب گلوله به شهادت رسید.

کد خبر 5744440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha