۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

استاندار کرمانشاه:

تابستان امسال شرایط اطمینان بخشی درمنابع آبی کرمانشاه خواهیم داشت

تابستان امسال شرایط اطمینان بخشی درمنابع آبی کرمانشاه خواهیم داشت

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در قرارگاه آب استان، گفت: تابستان امسال شرایط اطمینان بخشی درمنابع آبی کرمانشاه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی آب شرب استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند روز گذشته در تعریض و عمق بخشی مناسب به کانال حفر شده در مجاورت سرریز سد کیلانبر شهرستان روانسر، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع یک کار خوب و به موقعی بود که دنبال و پیگیری شد و نتایج مؤثری برای استان به همراه داشت.

وی افزود: این اقدام از ایجاد اتفاقات ناگوار در منطقه جلوگیری کرد در حالی که هرگونه آسیب به سد می‌توانست خسارت غیر قابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اقدامی که برای حفظ سد کیلانبر روانسر انجام گرفت باید خیلی زودتر انجام می‌شد زیرا هر کاری در موقعیت و زمان خودش انجام نشود بدون تردید می‌تواند با اتفاقات ناگوار همراه باشد.

صحرایی تاکید کرد: باید علل کوتاهی این اقدام بررسی شود و اگر افرادی در این زمینه کوتاهی داشته‌اند، برخورد اداری شود.

وی، انجام هر کاری در زمان خودش را اولویت و وظیفه مهم مدیران دانست و عنوان کرد: همه مدیران موظف هستند که به مجموعه‌های تحت مدیریتی خود اشراف کامل و دقیق داشته باشند تا از هرگونه آسیب در سال‌های بعد جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: طبق گزارش مسئولان امور آب استان، برای تابستان امسال شرایط اطمینان بخشی در خصوص تأمین آب شرب موردنیاز خواهیم داشت هر چند که همراهی همه مدیران و مردم در استفاده بهینه از منابع آبی ضروری است.

کد خبر 5745877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیمی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      خوب شدگفتی