۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

استاندار آستراخان:

جشنواره بین المللی موسیقی دریای خزر برگزار می شود

 جشنواره بین المللی موسیقی دریای خزر برگزار می شود

بابلسر- استاندار آستراخان روسیه گفت: جشنواره بین المللی موسیقی و سمفونی ارکستر دریای خزر با حضور هنرمندان کشورهای عضو در آستراخان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ینورا بابوشکین صبح جمعه در نشست دریای صلح و دوستی، گسترش روابط اقتصادی مازندران - آستراخان با بیان اینکه مطمئن هستیم در آینده نزدیک رابطه بسیار خوبی در حوزه بازرگانی بین مازندران و آستراخان خواهیم داشت، بر لزوم رفع مشکل ویزا بین دو استان تاکید کرد وگفت: امیدوارم که با توسعه مناسبات بخش خصوصی بین دو استان این مسئله برطرف شود.

وی ادامه داد: سپتامبر امسال جشنواره‌های موسیقی بین المللی و ارکستر سمفونی دریای خزر با حضور هنرمندان کشورهای حاشیه برگزار می‌شود و از همه کشورهای حاشیه خزر و هنرمندان خواستیم که ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خود را در این جشنواره معرفی کنند.

وی تصریح کرد: در روز پایانی جشنواره ۱۱ ستاره سنفونی موسیقی با حضور هنرمندان کشورهای عضو دریای خزر برگزار می‌شود و از جمهوری اسلامی ایران و مازندران نیز برای حضور در این جشنواره‌های دعوت به عمل می‌کنیم.

استاندار آستراخان با عنوان اینکه سپتامبر ۲۰۲۳ هشتمین جشنواره رسانه‌ای دریای خزر با موضوع احیای دیپلماسی عمومی و اجتماعی برگزار می‌شود، افزود در این همایش‌ها سرکنسول و سفر کشورهای مختلف حضور پیدا می‌کنند و از جامعه رسانه‌های مازندران هم درخواست می‌کنیم تا در این جشنواره شرکت داشته باشند

وی از استاندار مازندران برای سفر به آستراخان دعوت و اظهار امیدواری کرد تا مباحث مطرح شده در جلسه امروز در مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد، گفت: بسیار تمایل دارم که هیئت بخش خصوصی استان مازندران و آستراخان نیز تفاهم نامه‌ها و توافق‌هایی داشته باشیم.

کد خبر 5748612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha