۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت

جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت

رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید بین موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو در کمربندی خرمشهر رشت، بلافاصله مأموران راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت حین تردد در مسیر ابتدا با خودرو برلیانس تصادف و پس از واژگونی با کامیون برخورد کرده است، افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت که مردی ۳۱ ساله بود به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان‌باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و نقص ماده ۱۸۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی عنوان کردند.

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه استفاده از کلاه‌ایمنی در این حادثه با شدت صدمات جانی کمتر همراه بود، ادامه داد: متأسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در این حوزه، این روزها راکبان موتورسیکلت به بهانه‌های مختلف از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

کد خبر 5749811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha