۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس مطرح کرد؛

لزوم تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره»

لزوم تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره»

کوهدت- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره» و همچنین اختصاص حق آبه «سیمره» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمدرضا مبلغی با اشاره به به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، اظهار داشت: اخیراً دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل پروژه‌های نیمه تمام سازمان آب و برق در حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست مواردی از جمله تسریع در عملیات اجرایی سد «معشوره»، اختصاص هزینه مطالعات ژئوتکنیک سد «خسروآباد»، اختصاص حق آبه سد «سیمره» به شهرستانهای کوهدشت و رومشکان، اختصاص اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت مطرح شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد می‌توان به احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای شهر کوهدشت، احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای بخش‌های «طرهان» و «کوهنانی» تجهیز امکانات و اقلام اداره برق شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اشاره کرد.

وی بیان کرد: در این نشست وزیر دستورات لازم را برای مطالبات مطرح شده صادر کردند که انتظار می‌رود با هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت انجام گیرند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اخیراً دیدار و گفت و گویی با معاونین وزیر نیرو داشتم که در این دیدار بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ادارات برق و آبفای شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان که دارای ۱۰ سال سابقه کار هستند تاکید شد تا سریعاً تبدیل وضعیت شوند.

حجت الاسلام مبلغی، افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر کشور داشتم که در این دیدار نیز به بررسی معظل بیکاری، مشکلات اجتماعی و زیرساختی و راهکارهای این مشکلات در کوهدشت و رومشکان پرداخته شد.

وی گفت: در این نشست تاکید کردم که ایجاد بستر لازم جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و حرکتی جدی در این خصوص و اجرای یک برنامه ویژه برای اشتغالزایی جوانان در حوزه انتخابیه ضروری است لذا این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و دستورات لازم را جهت اجرای این برنامه صادر کردند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده چندین راه روستایی و فرعی بازسازی و بهسازی می‌شوند و مقرر شد اعتبارات لازم برای این تعداد روستا اختصاص یابد تا در اسرع وقت عملیات اجرایی آنها شروع شود.

کد خبر 5756530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha