۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۲

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

زنان ایرانی در عرصه های مختلف سرآمد هستند

زنان ایرانی در عرصه های مختلف سرآمد هستند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: با ظهور اسلام، زنان در سطوح والای ارزشی قرار گرفتند به طوری که امروز در جمهوری اسلامی در میادین علمی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی حضور موفقی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در دیدار با ورزشکاران محجبه در دفتر امام جمعه با بیان اینکه امروز ورزشکاران و قهرمانان تنها در حوزه ورزش مطرح نیستند، گفت: ورزشکاران باید مراقبت‌های ویژه ای بر روی رفتارها و اعمال خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: با ظهور اسلام زنان در سطوح والای ارزشی قرار گرفتند به طوری که امروز در جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف و در میادین علمی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی حضور پررنگی دارند و موفقیت‌های خوبی دست یافتند و در همه عرصه‌ها سرآمد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دنیای غرب و دشمنان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند افتخارات بانوان تداوم داشته باشد و از این موفقیت هراس دارند.

خاتمی تاکید کرد: باید جوانان را با تبیین و روشنگری از مسیر انحرافی که دشمنان پیش آنها قرار می‌دهند آگاه کرد و اتفاقات اخیر در سطح کشور نشان داد دشمن با سیاه نمایی به ویژه در فضای مجازی نسبت به موج سواری و سو استفاه از فضا اقدام می‌کند.

وی بر لزوم اهمیت نقش مادران در تربیت فرزندان به حضرت ام البنین (س) و تربیت حضرت عباس (ع) اشاره کرد و بیان داشت: مادران با محوریت مهر و عاطفه می‌توانند بذر عشق به اهل بیت را در دل فرزندان خود بکارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: در قرون گذشته رسوم جاهلی مثل زنده به گور کردن دختران وجود داشت و امروزه در جاهلیت مدرن استفاده ابزاری و بیگاری کشیدن از زنان را در دنیای غرب می‌بینیم.

خاتمی گفت: قهرمانان ورزشی در بسیاری از زمینه‌ها الگوی جوانان هستند و تأثیرگذاری اعمال و رفتار آنها به مراتب بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی و قلم زدن است.

کد خبر 5757927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha